Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Znam litery doskonale Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W czym należy upatrywać przyczyn trudności dzieci w czytaniu i pisaniu? Przede wszystkim w:
niewystarczającej znajomości liter;
niedostatecznie wykształconej umiejętności dokonywania syntezy i analizy fonemowej;
braku znajomości właściwej techniki czytania.
Uczniowie, których dotyczą dwie pierwsze przyczyny, nie osiągnęli gotowości do nauki czytania i pisania. Paradoks polega na tym, że mimo braku gotowości oczekuje się od nich, aby nauczyli się czytać i pisać w czasie przewidzianym programem nauczania.
Rozwiązaniem problemu często okazuje się zwiększenie liczby właściwych ćwiczeń mających na celu:
powiązanie znaków graficznych (liter, dwuznaków, trójznaku) z głoskami;
wykształcenie umiejętności scalania głosek w wyrazy oraz dzielenia wyrazów na głoski.
Zawarte w publikacji pomoce dydaktyczne oraz ćwiczenia mają na celu przede wszystkim ułatwienie dziecku zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaku w czterech wariantach graficznych: litery małe i wielkie drukowane oraz małe i wielkie pisane.
W skład publikacji wchodzą:
1. pomoce dydaktyczne do różnorodnego, wielokrotnego wykorzystania;
2. karty ćwiczeń
3. broszurka z propozycjami zabaw i gier.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W czym należy upatrywać przyczyn trudności dzieci w czytaniu i pisaniu? Przede wszystkim w:
niewystarczającej znajomości liter;
niedostatecznie wykształconej umiejętności dokonywania syntezy i analizy fonemowej;
braku znajomości właściwej techniki czytania.
Uczniowie, których dotyczą dwie pierwsze przyczyny, nie osiągnęli gotowości do nauki czytania i pisania. Paradoks polega na tym, że mimo braku gotowości oczekuje się od nich, aby nauczyli się czytać i pisać w czasie przewidzianym programem nauczania.
Rozwiązaniem problemu często okazuje się zwiększenie liczby właściwych ćwiczeń mających na celu:
powiązanie znaków graficznych (liter, dwuznaków, trójznaku) z głoskami;
wykształcenie umiejętności scalania głosek w wyrazy oraz dzielenia wyrazów na głoski.
Zawarte w publikacji pomoce dydaktyczne oraz ćwiczenia mają na celu przede wszystkim ułatwienie dziecku zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaku w czterech wariantach graficznych: litery małe i wielkie drukowane oraz małe i wielkie pisane.
W skład publikacji wchodzą:
1. pomoce dydaktyczne do różnorodnego, wielokrotnego wykorzystania;
2. karty ćwiczeń
3. broszurka z propozycjami zabaw i gier.