Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co sprawia, że dzieci mają trudności w nauce czytania i pisania? Przede wszystkim są to problemy wynikające z: niedostatecznej znajomości liter, słabo rozwiniętej umiejętności analizy i syntezy fonemów oraz braku znajomości właściwej techniki czytania. Dzieci, którym brakuje przygotowania w tych pierwszych dwóch aspektach, często nie są jeszcze gotowe na naukę czytania i pisania. Paradoksalnie jednak, oczekuje się od nich opanowania tych umiejętności w ramach regularnie przewidzianego w programie nauczania czasu.
Często pomocne okazuje się zastosowanie odpowiednich ćwiczeń, które koncentrują się na powiązaniu liter, dwuznaków i trójznaków z odpowiadającymi im dźwiękami, jak również na kształtowaniu zdolności łączenia głosek w wyrazy oraz rozdzielania wyrazów na głoski. Materiały dydaktyczne oraz ćwiczenia zawarte w tej publikacji są przede wszystkim ukierunkowane na ułatwienie dzieciom zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaków w czterech różnych formach graficznych: małych i wielkich liter drukowanych oraz pisanych.
Publikacja obejmuje pomoce dydaktyczne, które można wielokrotnie wykorzystać w różnorodny sposób, a także karty ćwiczeń oraz broszurkę z propozycjami zabaw i gier. Te narzędzia mają na celu wspieranie procesu nauki w sposób angażujący i dostosowany do potrzeb dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co sprawia, że dzieci mają trudności w nauce czytania i pisania? Przede wszystkim są to problemy wynikające z: niedostatecznej znajomości liter, słabo rozwiniętej umiejętności analizy i syntezy fonemów oraz braku znajomości właściwej techniki czytania. Dzieci, którym brakuje przygotowania w tych pierwszych dwóch aspektach, często nie są jeszcze gotowe na naukę czytania i pisania. Paradoksalnie jednak, oczekuje się od nich opanowania tych umiejętności w ramach regularnie przewidzianego w programie nauczania czasu.
Często pomocne okazuje się zastosowanie odpowiednich ćwiczeń, które koncentrują się na powiązaniu liter, dwuznaków i trójznaków z odpowiadającymi im dźwiękami, jak również na kształtowaniu zdolności łączenia głosek w wyrazy oraz rozdzielania wyrazów na głoski. Materiały dydaktyczne oraz ćwiczenia zawarte w tej publikacji są przede wszystkim ukierunkowane na ułatwienie dzieciom zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaków w czterech różnych formach graficznych: małych i wielkich liter drukowanych oraz pisanych.
Publikacja obejmuje pomoce dydaktyczne, które można wielokrotnie wykorzystać w różnorodny sposób, a także karty ćwiczeń oraz broszurkę z propozycjami zabaw i gier. Te narzędzia mają na celu wspieranie procesu nauki w sposób angażujący i dostosowany do potrzeb dziecka.
