Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com, najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com, najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży.