Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W warstwie badawczej autorka podejmuje próbę odpowiedzi na obecne wyzwania w obszarze badań nad zaufaniem w naukach o zarządzaniu, takie jak:
budowanie zaufania w środowisku charakteryzującym się niskim poziomem zaufania lub nieufnością,
doświadczanie zaufania w codziennym funkcjonowaniu,
wielopoziomowość i kontekstowość pojęcia zaufania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W warstwie badawczej autorka podejmuje próbę odpowiedzi na obecne wyzwania w obszarze badań nad zaufaniem w naukach o zarządzaniu, takie jak:
budowanie zaufania w środowisku charakteryzującym się niskim poziomem zaufania lub nieufnością,
doświadczanie zaufania w codziennym funkcjonowaniu,
wielopoziomowość i kontekstowość pojęcia zaufania.