Książka - Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: – jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, – jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), – dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, – kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, – dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem. David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: – jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, – jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), – dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, – kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, – dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem. David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 137.99 zł

Okładka: Twarda

Ilość stron: 212

Rok wydania: 2016

Rozmiar: 172 x 246 mm

ID: 9788363391164

Autorzy: David Mattson

Inne książki: David Mattson

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż

Inne książki: Zarządzanie

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 13.77 zł 39.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 28.24 zł 39.99 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 29.54 zł 64.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 19.64 zł 42.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 8.64 zł 39.90 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info