Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W nadchodzącej erze przedsiębiorstwa, które umiejętnie i sprawnie reagują na zmieniające się potrzeby klientów, będą zdobywać przewagę na rynku. Logistyka jest nieodzownym elementem tego procesu, co sprawia, że osiągnięcie sukcesu rynkowego coraz częściej zależy od możliwości precyzyjnego planowania oraz synchronizacji przepływów materiałów i informacji — zarówno wewnętrznie, jak i między różnymi organizacjami. Ta odpowiedzialność wymaga nie tylko ścisłej współpracy pomiędzy różnymi działami danego przedsiębiorstwa, ale także integracji procesów w skali całego łańcucha dostaw. W książce autorzy, poprzez liczne przykłady, szczegółowo analizują wyzwania napotykane przez menedżerów zajmujących się tym aspektem biznesu, szczególnie podkreślając wpływ globalizacji na sieci logistyczne. Proponują także różnorodne rozwiązania z wykorzystaniem nowoczesnych koncepcji zarządzania logistyką oraz zaawansowanej technologii. Publikacja jest dedykowana zarówno studentom kierunków ekonomicznych, jak i specjalistom praktykującym w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W nadchodzącej erze przedsiębiorstwa, które umiejętnie i sprawnie reagują na zmieniające się potrzeby klientów, będą zdobywać przewagę na rynku. Logistyka jest nieodzownym elementem tego procesu, co sprawia, że osiągnięcie sukcesu rynkowego coraz częściej zależy od możliwości precyzyjnego planowania oraz synchronizacji przepływów materiałów i informacji — zarówno wewnętrznie, jak i między różnymi organizacjami. Ta odpowiedzialność wymaga nie tylko ścisłej współpracy pomiędzy różnymi działami danego przedsiębiorstwa, ale także integracji procesów w skali całego łańcucha dostaw. W książce autorzy, poprzez liczne przykłady, szczegółowo analizują wyzwania napotykane przez menedżerów zajmujących się tym aspektem biznesu, szczególnie podkreślając wpływ globalizacji na sieci logistyczne. Proponują także różnorodne rozwiązania z wykorzystaniem nowoczesnych koncepcji zarządzania logistyką oraz zaawansowanej technologii. Publikacja jest dedykowana zarówno studentom kierunków ekonomicznych, jak i specjalistom praktykującym w tej dziedzinie.
