Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wychowanie w praktyce szkolnej. Scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta została stworzona z myślą o nauczycielach szukających praktycznych rozwiązań i inspiracji do prowadzenia zajęć wychowawczych z dziećmi w wieku szkolnym. Stanowi bogaty zestaw metod dydaktycznych skierowanych do wychowawców klas. Książka zawiera miniprogramy zajęć edukacyjnych, składające się z kilku gotowych scenariuszy, które poruszają tematy kluczowe dla prawidłowego rozwoju psychospołecznego młodzieży. Nauczyciele mogą korzystać z zaproponowanej kolejności realizacji tematów, jednak mają także możliwość wybierania konkretnych aktywności w zależności od indywidualnych potrzeb grupy oraz zakładanych celów wychowawczych. Oprócz pedagogów szkolnych, także psychologowie, pedagodzy i wychowawcy pracujący z młodzieżą w różnych placówkach, takich jak świetlice środowiskowe czy socjoterapeutyczne, mogą czerpać z tego zasobu cenną wiedzę i pomysły.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta została stworzona z myślą o nauczycielach szukających praktycznych rozwiązań i inspiracji do prowadzenia zajęć wychowawczych z dziećmi w wieku szkolnym. Stanowi bogaty zestaw metod dydaktycznych skierowanych do wychowawców klas. Książka zawiera miniprogramy zajęć edukacyjnych, składające się z kilku gotowych scenariuszy, które poruszają tematy kluczowe dla prawidłowego rozwoju psychospołecznego młodzieży. Nauczyciele mogą korzystać z zaproponowanej kolejności realizacji tematów, jednak mają także możliwość wybierania konkretnych aktywności w zależności od indywidualnych potrzeb grupy oraz zakładanych celów wychowawczych. Oprócz pedagogów szkolnych, także psychologowie, pedagodzy i wychowawcy pracujący z młodzieżą w różnych placówkach, takich jak świetlice środowiskowe czy socjoterapeutyczne, mogą czerpać z tego zasobu cenną wiedzę i pomysły.
