Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem tej książki jest szczegółowe omówienie teoretycznych i metodologicznych podstaw wyceny oraz tworzenia wartości przedsiębiorstwa, z jednoczesnym wskazaniem ram ich praktycznego zastosowania w strategicznym zarządzaniu biznesem. Szczególną uwagę poświęcono długoterminowemu zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. Obecne trendy w działaniach inwestycyjnych i finansowych firm podkreślają potrzebę dokładnej analizy procesu wyceny oraz oceny strategii maksymalizacji wartości. Skuteczna strategia i jej ocena powinny skupiać się na właściwym zdefiniowaniu czynników wartości dla właścicieli, wyborze odpowiednich wskaźników oceny tej wartości, oraz analizie korzyści wynikających z restrukturyzacji i strategii wzrostu zewnętrznego. Dodatkowo, kluczowe jest angażowanie wszystkich interesariuszy, w tym menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Autor przedstawia podstawowe koncepcje w sposób zrozumiały, wzbogacając tekst licznymi przykładami i praktycznymi studiami przypadków, co zwiększa jego użyteczność aplikacyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem tej książki jest szczegółowe omówienie teoretycznych i metodologicznych podstaw wyceny oraz tworzenia wartości przedsiębiorstwa, z jednoczesnym wskazaniem ram ich praktycznego zastosowania w strategicznym zarządzaniu biznesem. Szczególną uwagę poświęcono długoterminowemu zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. Obecne trendy w działaniach inwestycyjnych i finansowych firm podkreślają potrzebę dokładnej analizy procesu wyceny oraz oceny strategii maksymalizacji wartości. Skuteczna strategia i jej ocena powinny skupiać się na właściwym zdefiniowaniu czynników wartości dla właścicieli, wyborze odpowiednich wskaźników oceny tej wartości, oraz analizie korzyści wynikających z restrukturyzacji i strategii wzrostu zewnętrznego. Dodatkowo, kluczowe jest angażowanie wszystkich interesariuszy, w tym menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Autor przedstawia podstawowe koncepcje w sposób zrozumiały, wzbogacając tekst licznymi przykładami i praktycznymi studiami przypadków, co zwiększa jego użyteczność aplikacyjną.
