InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest podręcznikiem z zakresu pedagogiki specjalnej. Ma charakter<br/>propedeutyczny zapoznający czytelnika z podstawami tej wiedzy.<br/>Przedstawia zagadnienia w sposób jasny, zwięzły oraz syntetyczny.<br/>Uwzględnia współczesny dorobek pedagogiki specjalnej oraz prezentuje go<br/>w ujęciach najnowszych.<br/>Dokonany przez autorkę wybór zagadnień jest wynikiem przyjęcia<br/>określonej, własnej koncepcji pedagogiki specjalnej, która wyrasta z<br/>najlepszych wzorów z przeszłości, nie negując ich, lecz starając się je<br/>twórczo kontynuować. Idea napisania książki to chęć wyjścia naprzeciw<br/>potrzebom czytelników szukających nowoczesnego i przystępnego<br/>podręcznika. Jednocześnie autorka pragnęła aby po lekturze jej pracy<br/>czytelnik chętnie sięgnął po literaturę bardziej zaawansowaną.<br/>Czytelnik znajdzie na początku fundamentalne informacje o pedagogice<br/>specjalnej jako nauce, jej tożsamości, statusie teoretycznym,<br/>terminologii oraz podstawowych pojęciach. Następnie zaznajomiony<br/>zostanie z wewnętrzną strukturą pedagogiki specjalnej – dawniej i<br/>współcześnie wyróżnianych subdyscyplinach oraz pozna krótkie<br/>charakterystykami każdej z nich. Następną część książki poświęcono<br/>historii myśli z zakresu pedagogiki specjalnej, ze szczególnym i<br/>dokładnym omówieniem dziejów polskiej pedagogiki specjalnej od okresu<br/>zaborów do roku 1989. Następnie przedstawiono najważniejsze zagadnienia<br/>związane z praktyczną stroną tej nauki tj. kształceniem specjalnym.<br/>Omówiono tutaj podstawowe pojęcia związane z praktycznym wdrażaniem idei<br/>kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, diagnozą<br/>pedagogiczną, teleologią oraz kierunkami oddziaływań rehabilitacyjnych.<br/>Zagadnienia te omówiono na tle współczesnych przemian normalizacyjnych<br/>tego kształcenia. Książkę kończy rozdział przybliżający czytelnikowi<br/>problemy człowieka z niepełnosprawnością, jego specyficzną sytuację<br/>psychospołeczną oraz złożony proces dostosowywania się do własnej<br/>niepełnosprawności.<br/>Redagując książkę starano się zwracać uwagę czytelnika na zagadnienia<br/>kluczowe stosując w tym celu graficzne formy prezentacji treści. Każdy z<br/>rozdziałów zawiera też bloki rozszerzające przeznaczone dla<br/>dociekliwszego czytelnika oraz ciekawostki, które urozmaicają lekturę.<br/>Na końcu każdego rozdziału znajdziemy blok będący podsumowaniem,<br/>zawierający materiały do zapamiętania, ćwiczenia oraz wskazanie dalszej<br/>lektury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest podręcznikiem z zakresu pedagogiki specjalnej. Ma charakter<br/>propedeutyczny zapoznający czytelnika z podstawami tej wiedzy.<br/>Przedstawia zagadnienia w sposób jasny, zwięzły oraz syntetyczny.<br/>Uwzględnia współczesny dorobek pedagogiki specjalnej oraz prezentuje go<br/>w ujęciach najnowszych.<br/>Dokonany przez autorkę wybór zagadnień jest wynikiem przyjęcia<br/>określonej, własnej koncepcji pedagogiki specjalnej, która wyrasta z<br/>najlepszych wzorów z przeszłości, nie negując ich, lecz starając się je<br/>twórczo kontynuować. Idea napisania książki to chęć wyjścia naprzeciw<br/>potrzebom czytelników szukających nowoczesnego i przystępnego<br/>podręcznika. Jednocześnie autorka pragnęła aby po lekturze jej pracy<br/>czytelnik chętnie sięgnął po literaturę bardziej zaawansowaną.<br/>Czytelnik znajdzie na początku fundamentalne informacje o pedagogice<br/>specjalnej jako nauce, jej tożsamości, statusie teoretycznym,<br/>terminologii oraz podstawowych pojęciach. Następnie zaznajomiony<br/>zostanie z wewnętrzną strukturą pedagogiki specjalnej – dawniej i<br/>współcześnie wyróżnianych subdyscyplinach oraz pozna krótkie<br/>charakterystykami każdej z nich. Następną część książki poświęcono<br/>historii myśli z zakresu pedagogiki specjalnej, ze szczególnym i<br/>dokładnym omówieniem dziejów polskiej pedagogiki specjalnej od okresu<br/>zaborów do roku 1989. Następnie przedstawiono najważniejsze zagadnienia<br/>związane z praktyczną stroną tej nauki tj. kształceniem specjalnym.<br/>Omówiono tutaj podstawowe pojęcia związane z praktycznym wdrażaniem idei<br/>kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, diagnozą<br/>pedagogiczną, teleologią oraz kierunkami oddziaływań rehabilitacyjnych.<br/>Zagadnienia te omówiono na tle współczesnych przemian normalizacyjnych<br/>tego kształcenia. Książkę kończy rozdział przybliżający czytelnikowi<br/>problemy człowieka z niepełnosprawnością, jego specyficzną sytuację<br/>psychospołeczną oraz złożony proces dostosowywania się do własnej<br/>niepełnosprawności.<br/>Redagując książkę starano się zwracać uwagę czytelnika na zagadnienia<br/>kluczowe stosując w tym celu graficzne formy prezentacji treści. Każdy z<br/>rozdziałów zawiera też bloki rozszerzające przeznaczone dla<br/>dociekliwszego czytelnika oraz ciekawostki, które urozmaicają lekturę.<br/>Na końcu każdego rozdziału znajdziemy blok będący podsumowaniem,<br/>zawierający materiały do zapamiętania, ćwiczenia oraz wskazanie dalszej<br/>lektury.