Skupszop.pl to portal, dzięki któremu możesz sprzedać
online wszystkie swoje przeczytane i używane książki.

Wprowadzanie zmiany w organizacji

Współczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem.

Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm. Bert Spector jest profesorem w College of Business Administration, Northeastern University. Specjalizuje się w tematyce wprowadzania i zarządzania zmianą.

Pokaż cały opis Ukryj opis

Cena rynkowa: 42,42 zł

Wybierz stan zużycia Więcej o skali
nowaniedostępna
26,09 zł jak nowa

Taniej o16,33 zł

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

dobryniedostępna
widoczne ślady używanianiedostępna

Współczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem.

Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm. Bert Spector jest profesorem w College of Business Administration, Northeastern University. Specjalizuje się w tematyce wprowadzania i zarządzania zmianą.

Pokaż cały opis Ukryj opis

Rok wydania

2012

Ilość stron

256

Okładka

miękka

Rozmiar

165 x 240 mm

ISBN

9788301172510

Polecane produkty

Recenzje użytkowników

Brak
recenzji

Dodaj swoją recenzję jako pierwszą!

Dodaj recenzje i odbierz rabat

z

Twoja ocena:

Dodaj opinie i odbierz rabat

Dowiedz się wiecej

Nowości

Opinie naszych klientów

Bardzo polecam
opineoBanner
Magdalena
ZOBACZ WSZYSTKIE

NAPISALI O NAS:

O SKUPSZOP.PL

Masz pytania?
Zadzwoń: +48 792 670 709
Napisz: [email protected]

APLIKACJA MOBILNA

Pobierz aplikację i sprawdź cenę swojej książki skanując
kod kreskowy telefonem.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

ODBIÓR I WYSYŁKA