Wprowadzanie zmiany w organizacji

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wprowadzanie zmiany w organizacji

Wprowadzanie zmiany w organizacji

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm.

Cena rynkowa: 59 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna

jak nowa

niedostępna

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Współczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm.

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: miękka

Ilość stron: 256

Rok wydania: 2012

Rozmiar: 165 x 240 mm

ID: 9788301172510

Autorzy: Spector Bert

Wydawnictwo: PWN , Listopad 2012

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

12,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

9,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Kurier

info

14,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info