Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm.
Cena rynkowa: 59 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
niedostępnajak nowa
niedostępnadobry
niedostępnawidoczne ślady używania
niedostępnaWspółczesne organizacje muszą być zdolne do przeprowadzania szybkich i głębokich zmian strategicznych. Wahania koniunktury, zmienne preferencje klientów oraz rosnąca presja ze strony rynków finansowych powodują, że firmy, które chcą osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną, muszą szybko i umiejętnie weryfikować własną strategię. Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zrealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji. Bert Spector w jasny i klarowny sposób opisuje wymienione zagadnienia, korzystając z przykładów zaczerpniętych z największych, międzynarodowych firm, takich jak: Netflix, ASDA, Renault, Petrobas czy Nissan Motors. Rozwiązania zastosowane w tych korporacjach są podstawą prezentowanej teorii. Książka jest obowiązkową lekturą dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, osób zajmujących się doradztwem gospodarczym oraz rozwojem firm.