InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszej rzeczywistości rynkowej nikt nie ma już wątpliwości, ze sektor motoryzacyjny zaliczany jest do głównych działów unijnej gospodarki. Wartym podkreślenia jest fakt, że jeszcze na początku XXI wieku przemysł motoryzacyjny był przykładem oligopolu gdzie 10 najważniejszych firm wytwarzało ponad 75% produkcji. Jak podkreśla wielu autorów min. J. Burnewicz., M. Orlicki., J.Wicher., w ostatnich latach doszło do wielu istotnych zmian w tej kwestii. Pierwszym przejawem było wprowadzenie w 2002 roku Rozporządzenia Unijnego 1400/2002 z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie stosowania art. 81 ust. 3 Traktatu do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze motoryzacyjnym. Także Polska podzielając wartości będące fundamentem jedności Unii podjęła decyzję o wprowadzeniu w dniu 28 stycznia 2003 roku Rozporządzenia Rady Ministrów sprawie wyłączenia niektórych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszej rzeczywistości rynkowej nikt nie ma już wątpliwości, ze sektor motoryzacyjny zaliczany jest do głównych działów unijnej gospodarki. Wartym podkreślenia jest fakt, że jeszcze na początku XXI wieku przemysł motoryzacyjny był przykładem oligopolu gdzie 10 najważniejszych firm wytwarzało ponad 75% produkcji. Jak podkreśla wielu autorów min. J. Burnewicz., M. Orlicki., J.Wicher., w ostatnich latach doszło do wielu istotnych zmian w tej kwestii. Pierwszym przejawem było wprowadzenie w 2002 roku Rozporządzenia Unijnego 1400/2002 z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie stosowania art. 81 ust. 3 Traktatu do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze motoryzacyjnym. Także Polska podzielając wartości będące fundamentem jedności Unii podjęła decyzję o wprowadzeniu w dniu 28 stycznia 2003 roku Rozporządzenia Rady Ministrów sprawie wyłączenia niektórych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję.