InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wielkie teorie językoznawcze stanowią przejrzyste i wyczerpujące przedstawienie głównych linii rozwojowych językoznawstwa. Punktem ciężkości jest przedstawienie i ujęcie w perspektywę Kursu językoznawstwa ogólnego F. de Saussure’a, który zapoczątkował rozwój językoznawstwa jako dyscypliny autonomicznej. Praca ta ukazuje główne momenty konstytuowania się tej dziedziny nauki: językowe poszukiwania XIX wieku (językoznawstwo historyczno-porównawcze), przełom saussorowski (różne ujęcia strukturalizmu i funkcjonalizmu), modele postsaussurowskie (teoria wypowiadania, językoznawcze koncepcje dyskursu, teorie pragmatyczne). Autorzy pragnęli też odpowiedzieć na potrzebę praktyczną i wyposażyć nauczycieli, studentów i naukowców w kompletne i wygodne narzędzie pedagogiczne, zachęcające do refleksji i poszerzania wiedzy oraz ułatwiające zapamiętywanie ważnych pojęć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wielkie teorie językoznawcze stanowią przejrzyste i wyczerpujące przedstawienie głównych linii rozwojowych językoznawstwa. Punktem ciężkości jest przedstawienie i ujęcie w perspektywę Kursu językoznawstwa ogólnego F. de Saussure’a, który zapoczątkował rozwój językoznawstwa jako dyscypliny autonomicznej. Praca ta ukazuje główne momenty konstytuowania się tej dziedziny nauki: językowe poszukiwania XIX wieku (językoznawstwo historyczno-porównawcze), przełom saussorowski (różne ujęcia strukturalizmu i funkcjonalizmu), modele postsaussurowskie (teoria wypowiadania, językoznawcze koncepcje dyskursu, teorie pragmatyczne). Autorzy pragnęli też odpowiedzieć na potrzebę praktyczną i wyposażyć nauczycieli, studentów i naukowców w kompletne i wygodne narzędzie pedagogiczne, zachęcające do refleksji i poszerzania wiedzy oraz ułatwiające zapamiętywanie ważnych pojęć.