Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Unity. Tworzenie gier mobilnych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Unity to wszechstronna platforma do projektowania gier 3D i 2D, a także różnorodnych materiałów interaktywnych. Szczególnie wyróżnia się swoją zdolnością do tworzenia aplikacji działających na rozmaitych urządzeniach oraz systemach operacyjnych, w tym w mobilnym środowisku. Korzystanie z Unity umożliwia dynamiczne tempo pracy, dzięki intuicyjnemu i prostemu podejściu do tworzenia. To sprawia, że nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia mogą szybko rozpocząć projektowanie atrakcyjnych wizualnie gier na platformy iOS i Android.
Książka ta szczegółowo oprowadza czytelnika po procesie tworzenia gier, wyjaśniając zarówno podstawowe, jak i zaawansowane aspekty wykorzystania Unity. Na początku przybliżono podstawowe informacje dotyczące środowiska. Omówiono konstrukcje gier, a także aspekty związane z grafiką, skryptami, dźwiękiem, elementami fizyki oraz systemami cząsteczkowymi. Dalej książka prowadzi przez kompletne etapy tworzenia gier 2D i 3D. W kolejnych rozdziałach znalazły się bardziej skomplikowane zagadnienia związane z użyciem Unity, takie jak programowanie oświetlenia, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika, rozszerzanie funkcjonalności edytora czy korzystanie ze sklepu Unity Asset Store. Poruszono także temat wprowadzania gier na konkretne platformy systemowe.
Główne tematy obejmują: podstawy pracy z Unity i tworzenie skryptów, zastosowanie zasad fizyki oraz kreowanie systemów cząsteczkowych. Przeprowadzono również przykłady dotyczące tworzenia dynamicznych, przewijanych gier akcji oraz symulatorów walki w kosmosie, z uwzględnieniem użycia niestandardowych narzędzi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
11.60 zł
widoczne ślady używania

- zagięte rogi, przyniszczona okładka
- książka posiada wszystkie strony
- wady wizualne nie wpływają na zawartość książki i nie utrudniają czytania!
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
Unity to wszechstronna platforma do projektowania gier 3D i 2D, a także różnorodnych materiałów interaktywnych. Szczególnie wyróżnia się swoją zdolnością do tworzenia aplikacji działających na rozmaitych urządzeniach oraz systemach operacyjnych, w tym w mobilnym środowisku. Korzystanie z Unity umożliwia dynamiczne tempo pracy, dzięki intuicyjnemu i prostemu podejściu do tworzenia. To sprawia, że nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia mogą szybko rozpocząć projektowanie atrakcyjnych wizualnie gier na platformy iOS i Android.
Książka ta szczegółowo oprowadza czytelnika po procesie tworzenia gier, wyjaśniając zarówno podstawowe, jak i zaawansowane aspekty wykorzystania Unity. Na początku przybliżono podstawowe informacje dotyczące środowiska. Omówiono konstrukcje gier, a także aspekty związane z grafiką, skryptami, dźwiękiem, elementami fizyki oraz systemami cząsteczkowymi. Dalej książka prowadzi przez kompletne etapy tworzenia gier 2D i 3D. W kolejnych rozdziałach znalazły się bardziej skomplikowane zagadnienia związane z użyciem Unity, takie jak programowanie oświetlenia, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika, rozszerzanie funkcjonalności edytora czy korzystanie ze sklepu Unity Asset Store. Poruszono także temat wprowadzania gier na konkretne platformy systemowe.
Główne tematy obejmują: podstawy pracy z Unity i tworzenie skryptów, zastosowanie zasad fizyki oraz kreowanie systemów cząsteczkowych. Przeprowadzono również przykłady dotyczące tworzenia dynamicznych, przewijanych gier akcji oraz symulatorów walki w kosmosie, z uwzględnieniem użycia niestandardowych narzędzi.