Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Umysł dziecka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Maria Montessori (1870-1952) była pionierską włoską lekarką i pedagożką, która opracowała innowacyjną metodę edukacyjną inspirowaną doświadczeniami w pracy z dziećmi z trudnościami psychicznymi oraz z biedniejszych rodzin. Jej metoda skupia się na swobodnym rozwoju dzieci w różnych aspektach, uwzględniając ich indywidualne potrzeby i możliwości.
W sercu tej metody leży wykorzystanie naturalnej kreatywności dzieci, ich ciekawości świata oraz wrodzonej chęci do nauki i współpracy z rówieśnikami. Szczególnie istotny jest okres do szóstego roku życia, kiedy dzieci rozwijają się najintensywniej, a ich umysł jest wyjątkowo chłonny. W tym kontekście dorośli – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – powinni pełnić rolę wspierającą, unikając restrykcji i kar, które mogą hamować naturalny rozwój dziecka. Stąd podejście Montessori jest podstawą dla wielu przedszkoli na całym świecie.
Książka „Umysł dziecka” jest jednym z kluczowych dzieł Marii Montessori, gdzie jej obserwacje i zalecenia pozostają niezwykle cenne i aktualne współcześnie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Maria Montessori (1870-1952) była pionierską włoską lekarką i pedagożką, która opracowała innowacyjną metodę edukacyjną inspirowaną doświadczeniami w pracy z dziećmi z trudnościami psychicznymi oraz z biedniejszych rodzin. Jej metoda skupia się na swobodnym rozwoju dzieci w różnych aspektach, uwzględniając ich indywidualne potrzeby i możliwości.
W sercu tej metody leży wykorzystanie naturalnej kreatywności dzieci, ich ciekawości świata oraz wrodzonej chęci do nauki i współpracy z rówieśnikami. Szczególnie istotny jest okres do szóstego roku życia, kiedy dzieci rozwijają się najintensywniej, a ich umysł jest wyjątkowo chłonny. W tym kontekście dorośli – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – powinni pełnić rolę wspierającą, unikając restrykcji i kar, które mogą hamować naturalny rozwój dziecka. Stąd podejście Montessori jest podstawą dla wielu przedszkoli na całym świecie.
Książka „Umysł dziecka” jest jednym z kluczowych dzieł Marii Montessori, gdzie jej obserwacje i zalecenia pozostają niezwykle cenne i aktualne współcześnie.
