Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw "Emocje w sytuacjach. Część 1" jest inauguracyjnym pakietem z serii "Uczuciowe przedszkolaki", stworzonej z myślą o wsparciu rozwoju emocjonalnego, społecznego oraz poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Odpowiedni również dla starszych dzieci oraz tych z niepełnosprawnościami, zestaw ten jest pomocnym narzędziem w pracy terapeutycznej indywidualnej i grupowej. Może być stosowany na zajęciach edukacyjnych, w domowej zabawie oraz w terapii psychologicznej czy pedagogicznej, zwłaszcza podczas Treningu Umiejętności Społecznych.
W skład zestawu wchodzą: książeczka zawierająca 40 opowiadań z zadaniami i instrukcjami, 40 obrazków powiązanych z opowieściami z dodatkowymi pytaniami, cztery dwustronne karty z rysunkami emocji oraz twarzami dzieci, 40 kółek z twarzami i emocjami w różnych kolorach, a także kolorowanka. Dzięki tym materiałom, dzieci mogą rozwijać różnorodne umiejętności.
W sferze emocjonalno-społecznej zestaw pomaga w identyfikacji i nazywaniu emocji, rozwijaniu świadomości równoczesnego występowania różnych uczuć, oraz różnic w ich przeżywaniu przez inne osoby. Sprzyja empatii, rozmowom o emocjach i trudnych sytuacjach, oraz kształtowaniu umiejętności porozumiewania się i przyjmowania ról. Dzieci uczą się również konstruktywnych sposobów radzenia sobie z problemami i rozwijają wrażliwość na potrzeby innych.
W kontekście poznawczym, materiały wspierają umiejętności takie jak myślenie przyczynowo-skutkowe, logiczne i sytuacyjne, rozwijanie wyobraźni oraz aktywne słuchanie. Zestaw wspomaga także rozwój słownictwa, rozumienie podstawowych zdań i pytań, a także pozwala na ćwiczenie pamięci, koncentracji, percepcji wzrokowej i słuchowej, orientacji przestrzennej oraz grafomotoryki. Pedagodzy, psycholodzy, terapeuci TUS, nauczyciele oraz rodzice znajdą w nim cenne wsparcie w codziennej pracy z dziećmi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw "Emocje w sytuacjach. Część 1" jest inauguracyjnym pakietem z serii "Uczuciowe przedszkolaki", stworzonej z myślą o wsparciu rozwoju emocjonalnego, społecznego oraz poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Odpowiedni również dla starszych dzieci oraz tych z niepełnosprawnościami, zestaw ten jest pomocnym narzędziem w pracy terapeutycznej indywidualnej i grupowej. Może być stosowany na zajęciach edukacyjnych, w domowej zabawie oraz w terapii psychologicznej czy pedagogicznej, zwłaszcza podczas Treningu Umiejętności Społecznych.
W skład zestawu wchodzą: książeczka zawierająca 40 opowiadań z zadaniami i instrukcjami, 40 obrazków powiązanych z opowieściami z dodatkowymi pytaniami, cztery dwustronne karty z rysunkami emocji oraz twarzami dzieci, 40 kółek z twarzami i emocjami w różnych kolorach, a także kolorowanka. Dzięki tym materiałom, dzieci mogą rozwijać różnorodne umiejętności.
W sferze emocjonalno-społecznej zestaw pomaga w identyfikacji i nazywaniu emocji, rozwijaniu świadomości równoczesnego występowania różnych uczuć, oraz różnic w ich przeżywaniu przez inne osoby. Sprzyja empatii, rozmowom o emocjach i trudnych sytuacjach, oraz kształtowaniu umiejętności porozumiewania się i przyjmowania ról. Dzieci uczą się również konstruktywnych sposobów radzenia sobie z problemami i rozwijają wrażliwość na potrzeby innych.
W kontekście poznawczym, materiały wspierają umiejętności takie jak myślenie przyczynowo-skutkowe, logiczne i sytuacyjne, rozwijanie wyobraźni oraz aktywne słuchanie. Zestaw wspomaga także rozwój słownictwa, rozumienie podstawowych zdań i pytań, a także pozwala na ćwiczenie pamięci, koncentracji, percepcji wzrokowej i słuchowej, orientacji przestrzennej oraz grafomotoryki. Pedagodzy, psycholodzy, terapeuci TUS, nauczyciele oraz rodzice znajdą w nim cenne wsparcie w codziennej pracy z dziećmi.
