Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram, przypominają małe, dynamiczne firmy w zestawieniu z dużymi korporacjami. Są szybkie i bezpretensjonalne, podobnie jak Twoje przedsiębiorstwo. Choć nie zatrudniasz setek pracowników, nie prowadzisz biznesu z luksusowego biura i nie masz ogromnego budżetu na marketing, posiadasz coś, czego zazdroszczą Ci wielkie korporacje — elastyczność. Możesz realizować nowatorskie idee zaledwie chwilę po ich narodzinach i podejmować decyzje w locie, kiedy klient przekracza Twoje drzwi — czy to o podarowaniu mu herbaty, upuście, czy gratisie.
Twoja bliskość do rynku, biznesu i ludzi jest Twoim atutem. Opowiedz o tym właśnie w tych mediach, które odzwierciedlają Twój styl działania. Skorzystaj z Twittera i Facebooka, podziel się wizualnymi historiami na Pintereście i Instagramie, a także zaproś do interakcji poprzez wideo na YouTube. Zaangażowanie i czas to kluczowe inwestycje, które przynoszą realne efekty bez konieczności wydawania fortuny.
Mimo oczywistych zalet, wiele firm nie w pełni wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych. Obecność w tych kanałach często nie idzie w parze z ich zrozumieniem. Zrozum mechanizmy działania tych platform i naucz się z nich czerpać maksymalne korzyści. Działaj mądrzej i spraw, by te potężne narzędzia wspierały rozwój Twojego biznesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram, przypominają małe, dynamiczne firmy w zestawieniu z dużymi korporacjami. Są szybkie i bezpretensjonalne, podobnie jak Twoje przedsiębiorstwo. Choć nie zatrudniasz setek pracowników, nie prowadzisz biznesu z luksusowego biura i nie masz ogromnego budżetu na marketing, posiadasz coś, czego zazdroszczą Ci wielkie korporacje — elastyczność. Możesz realizować nowatorskie idee zaledwie chwilę po ich narodzinach i podejmować decyzje w locie, kiedy klient przekracza Twoje drzwi — czy to o podarowaniu mu herbaty, upuście, czy gratisie.
Twoja bliskość do rynku, biznesu i ludzi jest Twoim atutem. Opowiedz o tym właśnie w tych mediach, które odzwierciedlają Twój styl działania. Skorzystaj z Twittera i Facebooka, podziel się wizualnymi historiami na Pintereście i Instagramie, a także zaproś do interakcji poprzez wideo na YouTube. Zaangażowanie i czas to kluczowe inwestycje, które przynoszą realne efekty bez konieczności wydawania fortuny.
Mimo oczywistych zalet, wiele firm nie w pełni wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych. Obecność w tych kanałach często nie idzie w parze z ich zrozumieniem. Zrozum mechanizmy działania tych platform i naucz się z nich czerpać maksymalne korzyści. Działaj mądrzej i spraw, by te potężne narzędzia wspierały rozwój Twojego biznesu.
