Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trwałość wiedzy w procesie kształcenia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych czasach, gdzie wiedza rozwija się w zawrotnym tempie, a konkurencja na rynku pracy zwiększa się z każdą chwilą, konieczność opanowania większej ilości informacji staje się nieunikniona. Szybkie zmiany wymagają od nas ciągłego uczenia się, co umawia program „uczenie się przez całe życie” (life-long learning) na kluczowy element współczesnej edukacji. Istotne jest nie tylko zdobywanie nowych umiejętności i wiadomości, ale także ich długotrwałe zapamiętywanie. Sukces w tej dziedzinie zależy od różnorodnych czynników, wewnętrznych, takich jak motywacja, zdolności intelektualne czy osobisty styl nauki, oraz zewnętrznych — związanych z metodami nauczania. Właściwe zrozumienie tych aspektów i ich wzajemnych powiązań może znacząco wpłynąć na skuteczność edukacyjną.
Książka, o której mowa, jest dedykowana zarówno nauczycielom, jak i trenerom oraz osobom uczącym się, które chcą poprawić efektywność swojej nauki poprzez skuteczniejsze utrwalanie zdobytej wiedzy. Prof. zw. dr hab. Janusz Kirenko zwraca uwagę na nieustające zainteresowanie naukowców tematyką efektywnego nauczania i uczenia się, nazywaną również kształceniem. Publikacja ta odpowiada na to zainteresowanie poprzez eksperymentalne podejście badawcze, które zasługuje na szczególną uwagę i debatę. Zawiera ona analizy teoretyczne istotnych pojęć i teorii oraz refleksje odnoszące się do mechanizmów fizjologicznych i psychologicznych funkcjonowania człowieka, jak również uwarunkowań społeczno-edukacyjnych. Dogłębna analiza badanych tematów oraz doświadczenia Autorów pozwoliły na wyciągnięcie wartościowych wniosków, szczególnie pod kątem praktycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych czasach, gdzie wiedza rozwija się w zawrotnym tempie, a konkurencja na rynku pracy zwiększa się z każdą chwilą, konieczność opanowania większej ilości informacji staje się nieunikniona. Szybkie zmiany wymagają od nas ciągłego uczenia się, co umawia program „uczenie się przez całe życie” (life-long learning) na kluczowy element współczesnej edukacji. Istotne jest nie tylko zdobywanie nowych umiejętności i wiadomości, ale także ich długotrwałe zapamiętywanie. Sukces w tej dziedzinie zależy od różnorodnych czynników, wewnętrznych, takich jak motywacja, zdolności intelektualne czy osobisty styl nauki, oraz zewnętrznych — związanych z metodami nauczania. Właściwe zrozumienie tych aspektów i ich wzajemnych powiązań może znacząco wpłynąć na skuteczność edukacyjną.
Książka, o której mowa, jest dedykowana zarówno nauczycielom, jak i trenerom oraz osobom uczącym się, które chcą poprawić efektywność swojej nauki poprzez skuteczniejsze utrwalanie zdobytej wiedzy. Prof. zw. dr hab. Janusz Kirenko zwraca uwagę na nieustające zainteresowanie naukowców tematyką efektywnego nauczania i uczenia się, nazywaną również kształceniem. Publikacja ta odpowiada na to zainteresowanie poprzez eksperymentalne podejście badawcze, które zasługuje na szczególną uwagę i debatę. Zawiera ona analizy teoretyczne istotnych pojęć i teorii oraz refleksje odnoszące się do mechanizmów fizjologicznych i psychologicznych funkcjonowania człowieka, jak również uwarunkowań społeczno-edukacyjnych. Dogłębna analiza badanych tematów oraz doświadczenia Autorów pozwoliły na wyciągnięcie wartościowych wniosków, szczególnie pod kątem praktycznym.
