Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia zajęciowa dzieci
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka kompleksowo bada tematykę zajęciowości w kontekście rozwoju dzieci, oferując szeroką analizę zarówno teorii, jak i praktyki pracy terapeutycznej z młodymi osobami. Uwzględniając różnorodne aspekty, podręcznik szczegółowo opisuje zagadnienia związane z niepełnosprawnością w okresie dzieciństwa oraz kluczowe etapy rozwoju dziecka. Autorzy wprowadzają również praktyczne narzędzia oceny, które są niezbędne w codziennej pracy terapeuty zajęciowego.
Podręcznik wnikliwie omawia różnorodne obszary interwencji, takie jak kontrola motoryczna, zdolności manualne, złożone czynności dnia codziennego (I ADL), integracja sensoryczna, oraz zmysły wzroku i słuchu. Sporo miejsca poświęcono także na zagadnienia związane z interakcjami społecznymi, karmieniem, komunikacją, zabawą, a także rozwijaniem umiejętności grafomotorycznych i pisania, uwzględniając przy tym różne pomoce techniczne.
Integralną częścią książki są przykłady rzeczywistych interwencji terapeutycznych u dzieci, co wzbogaca jej wartość jako zasobu edukacyjnego. Wszystkie przedstawione informacje są zgodne z europejskimi standardami szkolenia i pracy terapeuty zajęciowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Książka kompleksowo bada tematykę zajęciowości w kontekście rozwoju dzieci, oferując szeroką analizę zarówno teorii, jak i praktyki pracy terapeutycznej z młodymi osobami. Uwzględniając różnorodne aspekty, podręcznik szczegółowo opisuje zagadnienia związane z niepełnosprawnością w okresie dzieciństwa oraz kluczowe etapy rozwoju dziecka. Autorzy wprowadzają również praktyczne narzędzia oceny, które są niezbędne w codziennej pracy terapeuty zajęciowego.
Podręcznik wnikliwie omawia różnorodne obszary interwencji, takie jak kontrola motoryczna, zdolności manualne, złożone czynności dnia codziennego (I ADL), integracja sensoryczna, oraz zmysły wzroku i słuchu. Sporo miejsca poświęcono także na zagadnienia związane z interakcjami społecznymi, karmieniem, komunikacją, zabawą, a także rozwijaniem umiejętności grafomotorycznych i pisania, uwzględniając przy tym różne pomoce techniczne.
Integralną częścią książki są przykłady rzeczywistych interwencji terapeutycznych u dzieci, co wzbogaca jej wartość jako zasobu edukacyjnego. Wszystkie przedstawione informacje są zgodne z europejskimi standardami szkolenia i pracy terapeuty zajęciowego.