Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SZUKAJ JAK GOOGLE I KONKURENCJA WYWOŁALI BIZNESOWĄ I KULTUROWĄ REWOLUCJĘ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Szukaj" autorstwa Johna Battelle'a poruszany jest temat, który z pewnością intryguje wiele przedsiębiorstw: czego naprawdę pragnie świat? Battelle twierdzi, że odpowiedź na to pytanie może stać się kluczem do rozwiązywania skomplikowanych problemów, zarówno w sferze biznesowej, jak i kulturowej. Uwidacznia się to zwłaszcza w działalności Google, które przez ostatnie lata starało się zgłębić i odpowiednio wykorzystać tę wiedzę. Choć Google było spóźnionym graczem w porównaniu do pionierów jak Yahoo, AltaVista czy Excite, zrewolucjonizowało podejście do wyszukiwania dzięki innowacjom, odmiennym od konkurencji. Firma przetrwała kryzys dotcomów i zrealizowała jedną z najgłośniejszych pierwszych ofert publicznych w historii Doliny Krzemowej. Jednak książka Battelle'a to nie tylko historia sukcesu Google. To również dogłębna analiza przeszłych, współczesnych i przyszłych technologii wyszukiwania oraz ich wszechstronny wpływ na różnorodne aspekty życia. Od marketingu po media, od kultury popularnej po aspekty związane z randkami, poszukiwaniem pracy, międzynarodowym prawem i prawami obywatelskimi. Battelle, poszukujący technologii rewolucyjnej na miarę wpływu Macintosha z lat 80., znalazł swoją odpowiedź w mechanizmach wyszukiwania. "Szukaj" to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zrozumieć fenomen Google oraz dowiedzieć się, jak internet na stałe przekształcił naszą rzeczywistość, umożliwiając permanentne zapisywanie każdej czynności online.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Szukaj" autorstwa Johna Battelle'a poruszany jest temat, który z pewnością intryguje wiele przedsiębiorstw: czego naprawdę pragnie świat? Battelle twierdzi, że odpowiedź na to pytanie może stać się kluczem do rozwiązywania skomplikowanych problemów, zarówno w sferze biznesowej, jak i kulturowej. Uwidacznia się to zwłaszcza w działalności Google, które przez ostatnie lata starało się zgłębić i odpowiednio wykorzystać tę wiedzę. Choć Google było spóźnionym graczem w porównaniu do pionierów jak Yahoo, AltaVista czy Excite, zrewolucjonizowało podejście do wyszukiwania dzięki innowacjom, odmiennym od konkurencji. Firma przetrwała kryzys dotcomów i zrealizowała jedną z najgłośniejszych pierwszych ofert publicznych w historii Doliny Krzemowej. Jednak książka Battelle'a to nie tylko historia sukcesu Google. To również dogłębna analiza przeszłych, współczesnych i przyszłych technologii wyszukiwania oraz ich wszechstronny wpływ na różnorodne aspekty życia. Od marketingu po media, od kultury popularnej po aspekty związane z randkami, poszukiwaniem pracy, międzynarodowym prawem i prawami obywatelskimi. Battelle, poszukujący technologii rewolucyjnej na miarę wpływu Macintosha z lat 80., znalazł swoją odpowiedź w mechanizmach wyszukiwania. "Szukaj" to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zrozumieć fenomen Google oraz dowiedzieć się, jak internet na stałe przekształcił naszą rzeczywistość, umożliwiając permanentne zapisywanie każdej czynności online.
