Książka - SYNTEZA STRATEGII

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

SYNTEZA STRATEGII

SYNTEZA STRATEGII

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W obszarze strategii często zadajemy sobie pytanie, czy lepiej jest stawiać na analityczne myślenie, czy może na innowacyjność. Czy powinniśmy opracowywać strategie w szczegółach, czy pozwolić im rozwijać się organicznie w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności? Również dyskusyjna jest kwestia, czy wprowadzane zmiany powinny być radykalne, czy jednak subtelne i rozłożone w czasie. Należy rozważyć, czy strategia powinna ściśle odpowiadać oczekiwaniom rynku, czy powinna opierać się na unikalnych atutach firmy. Rodzi się także pytanie, czy poszczególne działy firmy powinny operować samodzielnie, reagując dynamicznie na zmiany rynku, czy lepiej współpracować, korzystając z efektu synergii. Kolejne wyzwanie to wybór pomiędzy samodzielnym funkcjonowaniem a współpracą z innymi organizacjami. Czy firmy mogą aktywnie wpływać na zasady panujące w branży, czy muszą się do nich dostosować? Liderzy często zastanawiają się, jak zarządzać procesami strategicznymi – czy lepiej jest je kontrolować, czy wspierać twórczy nieład. Istnieje dylemat, czy strategie powinny być całościowo zintegrowane, czy też skierowane na specyficzne potrzeby regionalne. Ostatecznie pojawia się pytanie, czy priorytetem powinno być maksymalizowanie zysków akcjonariuszy, czy działania w duchu odpowiedzialności społecznej. Eksperci proponują różne i czasem przeciwstawne podejścia do tych strategicznych paradoksów, co może wprowadzać menedżerów w stan dezorientacji. Nie ma jednej właściwej recepty – sukces tkwi w umiejętności łączenia różnych koncepcji. "Synteza strategii" analizuje kluczowe dylematy z różnych perspektyw, zachęcając menedżerów do wypracowania strategii łączącej mocne strony obu podejść. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, uczestników kursów zarządzania oraz menedżerów chcących rozwijać swoje kompetencje w zarządzaniu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W obszarze strategii często zadajemy sobie pytanie, czy lepiej jest stawiać na analityczne myślenie, czy może na innowacyjność. Czy powinniśmy opracowywać strategie w szczegółach, czy pozwolić im rozwijać się organicznie w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności? Również dyskusyjna jest kwestia, czy wprowadzane zmiany powinny być radykalne, czy jednak subtelne i rozłożone w czasie. Należy rozważyć, czy strategia powinna ściśle odpowiadać oczekiwaniom rynku, czy powinna opierać się na unikalnych atutach firmy. Rodzi się także pytanie, czy poszczególne działy firmy powinny operować samodzielnie, reagując dynamicznie na zmiany rynku, czy lepiej współpracować, korzystając z efektu synergii. Kolejne wyzwanie to wybór pomiędzy samodzielnym funkcjonowaniem a współpracą z innymi organizacjami. Czy firmy mogą aktywnie wpływać na zasady panujące w branży, czy muszą się do nich dostosować? Liderzy często zastanawiają się, jak zarządzać procesami strategicznymi – czy lepiej jest je kontrolować, czy wspierać twórczy nieład. Istnieje dylemat, czy strategie powinny być całościowo zintegrowane, czy też skierowane na specyficzne potrzeby regionalne. Ostatecznie pojawia się pytanie, czy priorytetem powinno być maksymalizowanie zysków akcjonariuszy, czy działania w duchu odpowiedzialności społecznej. Eksperci proponują różne i czasem przeciwstawne podejścia do tych strategicznych paradoksów, co może wprowadzać menedżerów w stan dezorientacji. Nie ma jednej właściwej recepty – sukces tkwi w umiejętności łączenia różnych koncepcji. "Synteza strategii" analizuje kluczowe dylematy z różnych perspektyw, zachęcając menedżerów do wypracowania strategii łączącej mocne strony obu podejść. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, uczestników kursów zarządzania oraz menedżerów chcących rozwijać swoje kompetencje w zarządzaniu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 9.25 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 394
Rok wydania: 2007
Rozmiar: 160 × 230 mm
ID: 9788320817010

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info