Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Storytelling
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Opowiadanie historii stało się obecnie niezwykle istotnym aspektem w kontekście rozwoju marek. Mimo to wiele przedsiębiorstw wciąż nie do końca potrafi skutecznie wykorzystać potencjał storytellingu oraz zrozumieć jego korzyści. Dlaczego opowieści są tak cenne? W jaki sposób stworzyć narrację, która będzie przykuwać uwagę? Jak posługiwać się storytellingiem, aby wzmocnić wizerunek marki? Ta książka, opracowana przez specjalistów z myślą o praktykach, odpowiada na te i inne istotne pytania. Przy użyciu rzeczywistych przykładów, klarownych porad oraz praktycznych narzędzi, zachęca do zastosowania storytellingu w strategiach marki, zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Opowiadanie historii stało się obecnie niezwykle istotnym aspektem w kontekście rozwoju marek. Mimo to wiele przedsiębiorstw wciąż nie do końca potrafi skutecznie wykorzystać potencjał storytellingu oraz zrozumieć jego korzyści. Dlaczego opowieści są tak cenne? W jaki sposób stworzyć narrację, która będzie przykuwać uwagę? Jak posługiwać się storytellingiem, aby wzmocnić wizerunek marki? Ta książka, opracowana przez specjalistów z myślą o praktykach, odpowiada na te i inne istotne pytania. Przy użyciu rzeczywistych przykładów, klarownych porad oraz praktycznych narzędzi, zachęca do zastosowania storytellingu w strategiach marki, zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej.
