Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Społeczne aspekty nowych mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten jest uznanym międzynarodowo kompendium wiedzy na temat wpływu nowych mediów na społeczeństwo, zarówno w kontekście prywatnym, jak i publicznym. Autor, z dużą precyzją, bada różnorodne aspekty technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne związane z nowymi mediami. Książka prezentuje przełom medialny ostatnich dziesięcioleci, akcentując znaczenie Internetu, telefonii komórkowej oraz sieci komputerowych i wskazuje kluczowe kierunki badawcze umożliwiające zrozumienie współczesnego społeczeństwa sieciowego. Autor stawia sobie za cel interdyscyplinarną analizę wpływu mediów na społeczeństwo, podkreślając konieczność łączenia różnych dziedzin nauki, ponieważ granice między nimi często się zacierają w kontekście społeczeństwa sieci. Podkreśla również znaczenie współdziałania poziomów mikro, mezzo i makro w społeczeństwie oraz wyjaśnia, że tylko dzięki takiemu podejściu można w pełni zrozumieć wprowadzenie i użytkowanie nowych mediów. Świadomy możliwej krytyki ze strony specjalistów z różnych dziedzin takich jak technologia, ekonomia, czy kultura, autor podejmuje próbę stworzenia całościowego obrazu współczesnych mediów, by lepiej zrozumieć ich złożoność i znaczenie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten jest uznanym międzynarodowo kompendium wiedzy na temat wpływu nowych mediów na społeczeństwo, zarówno w kontekście prywatnym, jak i publicznym. Autor, z dużą precyzją, bada różnorodne aspekty technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne związane z nowymi mediami. Książka prezentuje przełom medialny ostatnich dziesięcioleci, akcentując znaczenie Internetu, telefonii komórkowej oraz sieci komputerowych i wskazuje kluczowe kierunki badawcze umożliwiające zrozumienie współczesnego społeczeństwa sieciowego. Autor stawia sobie za cel interdyscyplinarną analizę wpływu mediów na społeczeństwo, podkreślając konieczność łączenia różnych dziedzin nauki, ponieważ granice między nimi często się zacierają w kontekście społeczeństwa sieci. Podkreśla również znaczenie współdziałania poziomów mikro, mezzo i makro w społeczeństwie oraz wyjaśnia, że tylko dzięki takiemu podejściu można w pełni zrozumieć wprowadzenie i użytkowanie nowych mediów. Świadomy możliwej krytyki ze strony specjalistów z różnych dziedzin takich jak technologia, ekonomia, czy kultura, autor podejmuje próbę stworzenia całościowego obrazu współczesnych mediów, by lepiej zrozumieć ich złożoność i znaczenie.
