Książka - Społeczne aspekty nowych mediów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Społeczne aspekty nowych mediów

Społeczne aspekty nowych mediów

Autorzy:

Jan Dijk

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Podręcznik ten jest uznanym międzynarodowo kompendium wiedzy na temat wpływu nowych mediów na społeczeństwo, zarówno w kontekście prywatnym, jak i publicznym. Autor, z dużą precyzją, bada różnorodne aspekty technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne związane z nowymi mediami. Książka prezentuje przełom medialny ostatnich dziesięcioleci, akcentując znaczenie Internetu, telefonii komórkowej oraz sieci komputerowych i wskazuje kluczowe kierunki badawcze umożliwiające zrozumienie współczesnego społeczeństwa sieciowego. Autor stawia sobie za cel interdyscyplinarną analizę wpływu mediów na społeczeństwo, podkreślając konieczność łączenia różnych dziedzin nauki, ponieważ granice między nimi często się zacierają w kontekście społeczeństwa sieci. Podkreśla również znaczenie współdziałania poziomów mikro, mezzo i makro w społeczeństwie oraz wyjaśnia, że tylko dzięki takiemu podejściu można w pełni zrozumieć wprowadzenie i użytkowanie nowych mediów. Świadomy możliwej krytyki ze strony specjalistów z różnych dziedzin takich jak technologia, ekonomia, czy kultura, autor podejmuje próbę stworzenia całościowego obrazu współczesnych mediów, by lepiej zrozumieć ich złożoność i znaczenie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Podręcznik ten jest uznanym międzynarodowo kompendium wiedzy na temat wpływu nowych mediów na społeczeństwo, zarówno w kontekście prywatnym, jak i publicznym. Autor, z dużą precyzją, bada różnorodne aspekty technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne związane z nowymi mediami. Książka prezentuje przełom medialny ostatnich dziesięcioleci, akcentując znaczenie Internetu, telefonii komórkowej oraz sieci komputerowych i wskazuje kluczowe kierunki badawcze umożliwiające zrozumienie współczesnego społeczeństwa sieciowego. Autor stawia sobie za cel interdyscyplinarną analizę wpływu mediów na społeczeństwo, podkreślając konieczność łączenia różnych dziedzin nauki, ponieważ granice między nimi często się zacierają w kontekście społeczeństwa sieci. Podkreśla również znaczenie współdziałania poziomów mikro, mezzo i makro w społeczeństwie oraz wyjaśnia, że tylko dzięki takiemu podejściu można w pełni zrozumieć wprowadzenie i użytkowanie nowych mediów. Świadomy możliwej krytyki ze strony specjalistów z różnych dziedzin takich jak technologia, ekonomia, czy kultura, autor podejmuje próbę stworzenia całościowego obrazu współczesnych mediów, by lepiej zrozumieć ich złożoność i znaczenie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 400
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301162900
Autorzy:
Jan Dijk

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info