Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Smoki i gazele
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi wartościową monografię zagadnień związanych z CSR, dostarczając wnikliwych opisów praktycznych rozwiązań i prezentując rolę, jaką odgrywa społeczna odpowiedzialność biznesu w strategiach korporacji transnarodowych. Publikacja ta jest nie tylko doskonałym przewodnikiem dla menedżerów i praktyków zarządzania, ale także cennym wsparciem w procesach dydaktycznych. Zachęca czytelników mających doświadczenie w gospodarce do konfrontacji swoich poglądów z przedstawionymi koncepcjami.
Wiele osób postrzega korporacje jako agresywne i żarłoczne podmioty, które unikają kontroli społecznej. Autorka, Barbara Fryzeł, analizuje te zagadnienia, zwracając uwagę na dynamikę strategii międzynarodowej ekspansji, gdzie konflikt interesów wydaje się nieunikniony i wynika z wewnętrznej logiki ekonomicznych systemów. Ciekawą obserwacją autorki jest fakt, że to właśnie korporacje transnarodowe są głównymi promotorami społecznej odpowiedzialności biznesu.
Barbara Fryzeł jest uznaną wykładowczynią Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie kieruje Zakładem Zachowań Organizacyjnych. Jej badania koncentrują się na kulturowych i behawioralnych aspektach CSR i etyki behawioralnej. Posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas realizacji licznych grantów badawczych dotyczących wpływu strategii CSR na zachowania konsumenckie i tożsamość organizacyjną. Laureatka Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i stypendystka University College London, Barbara Fryzeł ma także doświadczenie menedżerskie w sektorze paliwowym oraz w międzynarodowym doradztwie w obszarze nieruchomości komercyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi wartościową monografię zagadnień związanych z CSR, dostarczając wnikliwych opisów praktycznych rozwiązań i prezentując rolę, jaką odgrywa społeczna odpowiedzialność biznesu w strategiach korporacji transnarodowych. Publikacja ta jest nie tylko doskonałym przewodnikiem dla menedżerów i praktyków zarządzania, ale także cennym wsparciem w procesach dydaktycznych. Zachęca czytelników mających doświadczenie w gospodarce do konfrontacji swoich poglądów z przedstawionymi koncepcjami.
Wiele osób postrzega korporacje jako agresywne i żarłoczne podmioty, które unikają kontroli społecznej. Autorka, Barbara Fryzeł, analizuje te zagadnienia, zwracając uwagę na dynamikę strategii międzynarodowej ekspansji, gdzie konflikt interesów wydaje się nieunikniony i wynika z wewnętrznej logiki ekonomicznych systemów. Ciekawą obserwacją autorki jest fakt, że to właśnie korporacje transnarodowe są głównymi promotorami społecznej odpowiedzialności biznesu.
Barbara Fryzeł jest uznaną wykładowczynią Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie kieruje Zakładem Zachowań Organizacyjnych. Jej badania koncentrują się na kulturowych i behawioralnych aspektach CSR i etyki behawioralnej. Posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas realizacji licznych grantów badawczych dotyczących wpływu strategii CSR na zachowania konsumenckie i tożsamość organizacyjną. Laureatka Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i stypendystka University College London, Barbara Fryzeł ma także doświadczenie menedżerskie w sektorze paliwowym oraz w międzynarodowym doradztwie w obszarze nieruchomości komercyjnych.
