Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Słownik lektur
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta służy jako obszerne źródło wiedzy na temat lektur przeznaczonych dla uczniów gimnazjum. Zawiera opisy omawianych tekstów oraz biografie ich autorów. W "Słowniku lektur" autorki wprowadziły dwa rodzaje haseł: pierwsze odwołują się do imienia i nazwiska twórcy, jak na przykład TOLKIEN JOHN RONALD REUEL, a drugie do tytułu dzieła, np. KAMIZELKA. Każda analiza utworu rozpoczyna się krótką metryczką, w której zawarte są informacje dotyczące czasu publikacji, miejsca powstania, okresu literackiego, w jakim powstał, oraz rodzaju i gatunku literackiego. Dodatkowo prezentowany jest podział tekstu na tomy, części czy rozdziały, co daje czytelnikowi ogólny przegląd książki.
Omówienia składają się z trzech części: "Krótko o treści" przedstawia ogólne zarysy fabuły, główny temat i kluczowe zagadnienia; "Wszystko o bohaterach" zapewnia szczegółowe charakterystyki postaci; "Wypowiedź o utworze" to tekst, który można wykorzystać jako pomoc naukową podczas zajęć. Każde hasło kończy się streszczeniem opowieści, dostosowanym do wymagań lektur obowiązkowych.
Autorki dołożyły starań, aby każde omówienie zawierało pełne i rzetelne informacje na temat świata przedstawionego w utworze, takich jak czas i miejsce akcji, fabuła czy wątki, oraz jego interpretacji, w tym tematyki i postaw bohaterów. Dodatkowo, aby ułatwić nawigację, w biografiach autorów zastosowano czytelny system odsyłaczy, gdzie omówione utwory zostały wyraźnie wyróżnione. Książka jest w szczególności polecana uczniom, którzy mają trudności z zapamiętywaniem treści lektur i ich interpretacją, a także tym, którzy nie przepadają za czytaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta służy jako obszerne źródło wiedzy na temat lektur przeznaczonych dla uczniów gimnazjum. Zawiera opisy omawianych tekstów oraz biografie ich autorów. W "Słowniku lektur" autorki wprowadziły dwa rodzaje haseł: pierwsze odwołują się do imienia i nazwiska twórcy, jak na przykład TOLKIEN JOHN RONALD REUEL, a drugie do tytułu dzieła, np. KAMIZELKA. Każda analiza utworu rozpoczyna się krótką metryczką, w której zawarte są informacje dotyczące czasu publikacji, miejsca powstania, okresu literackiego, w jakim powstał, oraz rodzaju i gatunku literackiego. Dodatkowo prezentowany jest podział tekstu na tomy, części czy rozdziały, co daje czytelnikowi ogólny przegląd książki.
Omówienia składają się z trzech części: "Krótko o treści" przedstawia ogólne zarysy fabuły, główny temat i kluczowe zagadnienia; "Wszystko o bohaterach" zapewnia szczegółowe charakterystyki postaci; "Wypowiedź o utworze" to tekst, który można wykorzystać jako pomoc naukową podczas zajęć. Każde hasło kończy się streszczeniem opowieści, dostosowanym do wymagań lektur obowiązkowych.
Autorki dołożyły starań, aby każde omówienie zawierało pełne i rzetelne informacje na temat świata przedstawionego w utworze, takich jak czas i miejsce akcji, fabuła czy wątki, oraz jego interpretacji, w tym tematyki i postaw bohaterów. Dodatkowo, aby ułatwić nawigację, w biografiach autorów zastosowano czytelny system odsyłaczy, gdzie omówione utwory zostały wyraźnie wyróżnione. Książka jest w szczególności polecana uczniom, którzy mają trudności z zapamiętywaniem treści lektur i ich interpretacją, a także tym, którzy nie przepadają za czytaniem.
