Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rzeczywistość poprzecierana
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce powracam do twórczości znanych już pisarzy, takich jak Joyce, Kafka i Schulz, a także do mniej przeze mnie zgłębianych postaci, jak Celan, Cylkow i Bialik. Istotnym punktem, który stawiam sobie za wyzwanie, jest zrozumienie wpływu, jaki Tadeusz Kantor wywiera na moją percepcję. Choć moje podejście jest bardzo osobiste, stawiam na pierwszym planie literaturę, pozwalając jej przemawiać bezpośrednio do czytelnika, z dala od przesadnie osobistego tonu.
Czytelnik i czytelniczka z pewnością zauważą różnorodność motywów związanych z tkaniną. Wyjaśnienie tego jest całkiem proste — w wielu kulturach akt tkania porównywany jest do opowiadania historii, a gotowa tkanina przypomina tekst pełen głębokich znaczeń, indywidualnie kształtujących życie każdego z nas. Procesy tkania i pisania mają ze sobą wiele wspólnego; oba polegają na tworzeniu trwałej i niepowtarzalnej struktury z wątków i osnowy. To wymagająca praca, polegająca na ciągłym splataniu i rozsupływaniu nici, które ukazują różnorodne warstwy sensów, języków, tradycji, pamięci, i wspomnienia tego, co zostało zapomniane, ale także wpływy i odniesienia wyrażających się w pojedynczych ludzkich głosach. To właśnie te głosy, najlepsze widoczne i słyszalne w szczelinach i brakach tekstu, najbardziej mnie fascynują.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce powracam do twórczości znanych już pisarzy, takich jak Joyce, Kafka i Schulz, a także do mniej przeze mnie zgłębianych postaci, jak Celan, Cylkow i Bialik. Istotnym punktem, który stawiam sobie za wyzwanie, jest zrozumienie wpływu, jaki Tadeusz Kantor wywiera na moją percepcję. Choć moje podejście jest bardzo osobiste, stawiam na pierwszym planie literaturę, pozwalając jej przemawiać bezpośrednio do czytelnika, z dala od przesadnie osobistego tonu.
Czytelnik i czytelniczka z pewnością zauważą różnorodność motywów związanych z tkaniną. Wyjaśnienie tego jest całkiem proste — w wielu kulturach akt tkania porównywany jest do opowiadania historii, a gotowa tkanina przypomina tekst pełen głębokich znaczeń, indywidualnie kształtujących życie każdego z nas. Procesy tkania i pisania mają ze sobą wiele wspólnego; oba polegają na tworzeniu trwałej i niepowtarzalnej struktury z wątków i osnowy. To wymagająca praca, polegająca na ciągłym splataniu i rozsupływaniu nici, które ukazują różnorodne warstwy sensów, języków, tradycji, pamięci, i wspomnienia tego, co zostało zapomniane, ale także wpływy i odniesienia wyrażających się w pojedynczych ludzkich głosach. To właśnie te głosy, najlepsze widoczne i słyszalne w szczelinach i brakach tekstu, najbardziej mnie fascynują.
