Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozwój kwalifikacji naukowych nauczycieli akademickich nauk technicznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na szczegółowym opisie procesu zdobywania kwalifikacji i kompetencji naukowych, które prowadzą do uzyskania stopni i tytułów takich jak doktor, doktor habilitowany oraz profesor. W tekście zwraca się szczególną uwagę na niezastąpioną rolę mentora w pracy naukowej, nauczyciela i osoby wspierającej rozwój naukowców. Ponadto, omawia się znaczenie specjalistycznych seminariów naukowych, które są kluczowe dla prawidłowego przebiegu tych procesów.
Dodatkowo, książka przedstawia cele oraz warunki, które muszą być spełnione, aby uzyskać poszczególne stopnie i tytuły naukowe. Opisuje również role osób zaangażowanych w ten proces, podejmuje dyskusję nad wybranymi zagadnieniami związanymi z naukoznawstwem i metodologią nauk technicznych oraz prezentuje zasady publikowania wyników prac naukowych.
Jest to pozycja skierowana do doktorantów, habilitantów oraz doktorów habilitowanych, którzy przygotowują się do zdobycia kwalifikacji niezbędnych do objęcia roli profesora, pełniąc jednocześnie funkcję nauczyciela i mentora przyszłych pokoleń naukowców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na szczegółowym opisie procesu zdobywania kwalifikacji i kompetencji naukowych, które prowadzą do uzyskania stopni i tytułów takich jak doktor, doktor habilitowany oraz profesor. W tekście zwraca się szczególną uwagę na niezastąpioną rolę mentora w pracy naukowej, nauczyciela i osoby wspierającej rozwój naukowców. Ponadto, omawia się znaczenie specjalistycznych seminariów naukowych, które są kluczowe dla prawidłowego przebiegu tych procesów.
Dodatkowo, książka przedstawia cele oraz warunki, które muszą być spełnione, aby uzyskać poszczególne stopnie i tytuły naukowe. Opisuje również role osób zaangażowanych w ten proces, podejmuje dyskusję nad wybranymi zagadnieniami związanymi z naukoznawstwem i metodologią nauk technicznych oraz prezentuje zasady publikowania wyników prac naukowych.
Jest to pozycja skierowana do doktorantów, habilitantów oraz doktorów habilitowanych, którzy przygotowują się do zdobycia kwalifikacji niezbędnych do objęcia roli profesora, pełniąc jednocześnie funkcję nauczyciela i mentora przyszłych pokoleń naukowców.
