Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Różnice kulturowe w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podarowanie komuś kwiatów w niewłaściwym kolorze, wręczenie zegarka Chińczykowi czy srebrnych łyżeczek Arabowi to gesty, które w oczach Europejczyków mogą wydawać się miłe i przyjazne, lecz w pewnych kulturach są postrzegane jako nietaktowne, a nawet obraźliwe. Niniejsza książka dostarcza dokładnych i rzeczowych odpowiedzi na kluczowe pytania związane z różnicami kulturowymi, wpływającymi na komunikację zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym. Czytelnik dowie się, jak różnice te mogą kształtować procesy biznesowe oraz jakie miejsce zajmuje religia w świecie interesów. Książka omawia również pojęcie szoku kulturowego oraz sugeruje sposoby jego przezwyciężania. Zrozumieć będzie można także, czym różnią się kultury oparte na transakcjach od tych, które stawiają na budowanie relacji. Dowiemy się, dlaczego gest uniesionego kciuka w górę, będący dla wielu gestem aprobaty, w Grecji uznawany jest za obraźliwy, oraz czy właściwe jest obdarowywanie Japończyków prezentem składającym się z czterech elementów. Książka wyjaśnia również, dlaczego niektóre budynki w Azji nie mają określonych numerów pięter, oraz dlaczego Arabowie kładą tak duży nacisk na kontakt wzrokowy podczas rozmów. W różnych krajach sytuacja kobiet w biznesie może wyglądać różnie, podobnie jak różne są podejścia do alkoholu w trakcie spotkań biznesowych. Odkrywamy również, czy prezenty od Chińczyków powinny być rozpakowywane w ich obecności oraz jakich kwiatów unikać podczas powitania w różnych częściach świata. To cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną zrozumieć subtelności różnych kultur na całym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podarowanie komuś kwiatów w niewłaściwym kolorze, wręczenie zegarka Chińczykowi czy srebrnych łyżeczek Arabowi to gesty, które w oczach Europejczyków mogą wydawać się miłe i przyjazne, lecz w pewnych kulturach są postrzegane jako nietaktowne, a nawet obraźliwe. Niniejsza książka dostarcza dokładnych i rzeczowych odpowiedzi na kluczowe pytania związane z różnicami kulturowymi, wpływającymi na komunikację zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym. Czytelnik dowie się, jak różnice te mogą kształtować procesy biznesowe oraz jakie miejsce zajmuje religia w świecie interesów. Książka omawia również pojęcie szoku kulturowego oraz sugeruje sposoby jego przezwyciężania. Zrozumieć będzie można także, czym różnią się kultury oparte na transakcjach od tych, które stawiają na budowanie relacji. Dowiemy się, dlaczego gest uniesionego kciuka w górę, będący dla wielu gestem aprobaty, w Grecji uznawany jest za obraźliwy, oraz czy właściwe jest obdarowywanie Japończyków prezentem składającym się z czterech elementów. Książka wyjaśnia również, dlaczego niektóre budynki w Azji nie mają określonych numerów pięter, oraz dlaczego Arabowie kładą tak duży nacisk na kontakt wzrokowy podczas rozmów. W różnych krajach sytuacja kobiet w biznesie może wyglądać różnie, podobnie jak różne są podejścia do alkoholu w trakcie spotkań biznesowych. Odkrywamy również, czy prezenty od Chińczyków powinny być rozpakowywane w ich obecności oraz jakich kwiatów unikać podczas powitania w różnych częściach świata. To cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną zrozumieć subtelności różnych kultur na całym świecie.
