Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Różnice kulturowe w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zrozumienie różnic kulturowych jest kluczowe, szczególnie gdy chodzi o interakcje międzynarodowe. Przykłady takie jak ofiarowanie zegarka Chińczykowi czy srebrnych łyżeczek Arabowi pokazują, jak łatwo można popełnić nietakt, mimo dobrych intencji. Tego typu gesty, uznawane w Europie za miłe, mogą być postrzegane jako obraźliwe w innych częściach świata.
Książka, którą opisujemy, stanowi przewodnik po różnorodnych aspektach kulturowych i ich wpływie na komunikację nie tylko w biznesie. Odpowiada na pytania dotyczące kluczowych różnic międzynarodowych i ich znaczenia, jak chociażby związek między biznesem a religią. Zajmuje się też tematem szoku kulturowego oraz metod jego przezwyciężania.
Ponadto, w publikacji omówione są różnice między kulturami propartnerskimi a protransakcyjnymi. Przykładowo, dowiemy się, gdzie zwrot „czas to pieniądz" ma znaczenie dosłowne, a gdzie czas jest traktowany mniej rygorystycznie. Książka tłumaczy również, dlaczego pewne gesty, takie jak podniesiony kciuk w Grecji, mogą być odbierane jako obraźliwe.
Autorzy poruszają temat obdarowywania w różnych kulturach, jak choćby kwestia wręczania prezentu składającego się z czterech części Japończykowi czy numeracja pięter w krajach Dalekiego Wschodu. Dowiemy się również, z jakiego powodu kontakt wzrokowy wśród Arabów ma tak duże znaczenie podczas rozmów oraz jakie są zasady wręczania i otwierania prezentów w kulturze chińskiej.
Publikacja ta wyjaśnia także, w których krajach kobiety w biznesie nie są uznawane za równorzędne parnerki oraz jakie są zwyczaje związane z alkoholem podczas spotkań biznesowych. Dodatkowo, poznajemy kwiatowe faux pas, czyli jakie kwiaty mogą być nieodpowiednie na powitanie w różnych krajach.
Dzięki książce zyskujemy cenną wiedzę na temat subtelności kulturowych, które mogą wpływać na komunikację i relacje interpersonalne w środowisku globalnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zrozumienie różnic kulturowych jest kluczowe, szczególnie gdy chodzi o interakcje międzynarodowe. Przykłady takie jak ofiarowanie zegarka Chińczykowi czy srebrnych łyżeczek Arabowi pokazują, jak łatwo można popełnić nietakt, mimo dobrych intencji. Tego typu gesty, uznawane w Europie za miłe, mogą być postrzegane jako obraźliwe w innych częściach świata.
Książka, którą opisujemy, stanowi przewodnik po różnorodnych aspektach kulturowych i ich wpływie na komunikację nie tylko w biznesie. Odpowiada na pytania dotyczące kluczowych różnic międzynarodowych i ich znaczenia, jak chociażby związek między biznesem a religią. Zajmuje się też tematem szoku kulturowego oraz metod jego przezwyciężania.
Ponadto, w publikacji omówione są różnice między kulturami propartnerskimi a protransakcyjnymi. Przykładowo, dowiemy się, gdzie zwrot „czas to pieniądz" ma znaczenie dosłowne, a gdzie czas jest traktowany mniej rygorystycznie. Książka tłumaczy również, dlaczego pewne gesty, takie jak podniesiony kciuk w Grecji, mogą być odbierane jako obraźliwe.
Autorzy poruszają temat obdarowywania w różnych kulturach, jak choćby kwestia wręczania prezentu składającego się z czterech części Japończykowi czy numeracja pięter w krajach Dalekiego Wschodu. Dowiemy się również, z jakiego powodu kontakt wzrokowy wśród Arabów ma tak duże znaczenie podczas rozmów oraz jakie są zasady wręczania i otwierania prezentów w kulturze chińskiej.
Publikacja ta wyjaśnia także, w których krajach kobiety w biznesie nie są uznawane za równorzędne parnerki oraz jakie są zwyczaje związane z alkoholem podczas spotkań biznesowych. Dodatkowo, poznajemy kwiatowe faux pas, czyli jakie kwiaty mogą być nieodpowiednie na powitanie w różnych krajach.
Dzięki książce zyskujemy cenną wiedzę na temat subtelności kulturowych, które mogą wpływać na komunikację i relacje interpersonalne w środowisku globalnym.
