Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi wszechstronne opracowanie kluczowych i kontrowersyjnych zagadnień związanych z prawem reklamy. W publikacji poruszono kwestie dotyczące przeciwdziałania nieuczciwej reklamie, promocji określonych produktów i usług, działań reklamowych w mediach, a także ochrony własności intelektualnej oraz dóbr osobistych w kontekście reklamowym. Szczególną uwagę poświęcono również dochodzeniu roszczeń i odpowiednim działaniom sankcyjnym.
Autorzy dokonali przeglądu licznych polskich regulacji prawnych, uwzględniając także międzynarodowe aspekty, w tym prawo Unii Europejskiej i wybrane przepisy państw członkowskich. Publikacja odnosi się również do prawa amerykańskiego i regulacji pozaprawnych, jak kodeksy etyczne w reklamie. Wzbogacona licznymi odniesieniami do literatury krajowej i zagranicznej, zawiera także najnowsze wyroki sądów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Ważnym komponentem są również decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy.
Treści prawne uzupełnione zostały o analizę wyzwań ekonomicznych i psychologicznych, stanowiących nieodzowny kontekst dla właściwego stosowania przepisów prawa dotyczących reklamy. Książka stworzona przez grupę specjalistów, zarówno teoretyków, jak i praktyków, jest dedykowana prawnikom zajmującym się reklamą, ochroną konsumentów i konkurencyjnością, sędziom, przedsiębiorcom, reklamodawcom oraz twórcom treści reklamowych. Publikacja ta zainteresuje także naukowców i studentów kierunków takich jak prawo, administracja, marketing, psychologia, socjologia i dziennikarstwo.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi wszechstronne opracowanie kluczowych i kontrowersyjnych zagadnień związanych z prawem reklamy. W publikacji poruszono kwestie dotyczące przeciwdziałania nieuczciwej reklamie, promocji określonych produktów i usług, działań reklamowych w mediach, a także ochrony własności intelektualnej oraz dóbr osobistych w kontekście reklamowym. Szczególną uwagę poświęcono również dochodzeniu roszczeń i odpowiednim działaniom sankcyjnym.
Autorzy dokonali przeglądu licznych polskich regulacji prawnych, uwzględniając także międzynarodowe aspekty, w tym prawo Unii Europejskiej i wybrane przepisy państw członkowskich. Publikacja odnosi się również do prawa amerykańskiego i regulacji pozaprawnych, jak kodeksy etyczne w reklamie. Wzbogacona licznymi odniesieniami do literatury krajowej i zagranicznej, zawiera także najnowsze wyroki sądów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Ważnym komponentem są również decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy.
Treści prawne uzupełnione zostały o analizę wyzwań ekonomicznych i psychologicznych, stanowiących nieodzowny kontekst dla właściwego stosowania przepisów prawa dotyczących reklamy. Książka stworzona przez grupę specjalistów, zarówno teoretyków, jak i praktyków, jest dedykowana prawnikom zajmującym się reklamą, ochroną konsumentów i konkurencyjnością, sędziom, przedsiębiorcom, reklamodawcom oraz twórcom treści reklamowych. Publikacja ta zainteresuje także naukowców i studentów kierunków takich jak prawo, administracja, marketing, psychologia, socjologia i dziennikarstwo.
