Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PUBLIC RELATIONS W SPORCIE
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zainteresowanie sportem nieustannie rośnie, co sprawia, że prowadzenie badań nad zachowaniami uczestników, którzy są związani z tą społeczno-gospodarczą sferą, stało się koniecznością. Cieszy fakt, że powstało opracowanie skupiające się na działaniu public relations w branży sportowej. Publikacja została wysoko oceniona, ponieważ jej poszczególne części zostały stworzone przez ekspertów, którzy specjalizują się w różnych narzędziach public relations i mają doświadczenie w dziedzinie sportu. Dodatkowej wartości dodaje fakt, że autorzy pracowali według ustalonego planu, co wzbogaca treść książki. Szczególną zaletą są także zamieszczone w niej praktyczne studia przypadków. Mogę z pełnym przekonaniem polecić tę publikację osobom zajmującym się na co dzień sportem oraz tworzeniem jego wizerunku lub wykorzystujących go w swoich działaniach. Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zainteresowanie sportem nieustannie rośnie, co sprawia, że prowadzenie badań nad zachowaniami uczestników, którzy są związani z tą społeczno-gospodarczą sferą, stało się koniecznością. Cieszy fakt, że powstało opracowanie skupiające się na działaniu public relations w branży sportowej. Publikacja została wysoko oceniona, ponieważ jej poszczególne części zostały stworzone przez ekspertów, którzy specjalizują się w różnych narzędziach public relations i mają doświadczenie w dziedzinie sportu. Dodatkowej wartości dodaje fakt, że autorzy pracowali według ustalonego planu, co wzbogaca treść książki. Szczególną zaletą są także zamieszczone w niej praktyczne studia przypadków. Mogę z pełnym przekonaniem polecić tę publikację osobom zajmującym się na co dzień sportem oraz tworzeniem jego wizerunku lub wykorzystujących go w swoich działaniach. Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
