Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia wychowawcza. Tom 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Siódme wydanie tego uznanego podręcznika psychologii wychowawczej, stworzonego przez dwoje cenionych polskich psychologów, stanowi nieocenione źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych. Pierwszy tom koncentruje się na psychologii nauczania, przedstawiając aktualne spojrzenia na jego naturę, przebieg oraz zewnętrzne uwarunkowania. Autorzy omawiają również motywację i system wzmocnień, a także planowanie i programowanie procesu edukacyjnego. W książce zawarte są różnorodne koncepcje nauczania, w tym nauczanie przygotowawcze związane z edukacją permanentną, jak również metody aktywizacji poznawczej uczniów. Ponadto, poruszane są zagadnienia dotyczące dojrzałości szkolnej oraz nauczania dorosłych, co jednocześnie czyni tę publikację istotnym elementem w dziedzinie psychologii edukacyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Siódme wydanie tego uznanego podręcznika psychologii wychowawczej, stworzonego przez dwoje cenionych polskich psychologów, stanowi nieocenione źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych. Pierwszy tom koncentruje się na psychologii nauczania, przedstawiając aktualne spojrzenia na jego naturę, przebieg oraz zewnętrzne uwarunkowania. Autorzy omawiają również motywację i system wzmocnień, a także planowanie i programowanie procesu edukacyjnego. W książce zawarte są różnorodne koncepcje nauczania, w tym nauczanie przygotowawcze związane z edukacją permanentną, jak również metody aktywizacji poznawczej uczniów. Ponadto, poruszane są zagadnienia dotyczące dojrzałości szkolnej oraz nauczania dorosłych, co jednocześnie czyni tę publikację istotnym elementem w dziedzinie psychologii edukacyjnej.
