Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
PROMOCJA W INTERNECIE NARZĘDZIA ZARZĄDZANIE PRAKTYKA
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, właściwie stosować reklamę w Internecie, zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, modele budowania programów lojalnościowych w Internecie. "Promocja w Internecie" to znakomite kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, właściwie stosować reklamę w Internecie, zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, modele budowania programów lojalnościowych w Internecie. "Promocja w Internecie" to znakomite kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.