Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PRL Na czterech kółkach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W czasach PRL-u wiele starszych osób marzyło o posiadaniu malucha, a dyskusje na temat preferencji Polaków dotyczących małych czy dużych fiatów były na porządku dziennym. Gomułka miał wizję, by każdego Polaka przekonać do korzystania z autobusów, a pytania o to, czy pobieda to tak naprawdę warszawa, lub dlaczego model syrena zyskał przydomek "skarpetka", budziły ciekawość. Intrygowały również próby bicia rekordu prędkości przez samochody, które nie znane były z szybkości ani niezawodności. W epoce Gierka obiecanki o maluchu dla każdego były szeroko komentowane, podobnie jak koszt zdobycia poloneza, który potrafił pochłonąć kilka pensji przeciętnego Polaka.
Sławomir Koper znany jest z książek pełnych anegdotycznych opowieści, nie inaczej jest tym razem. Czytelnicy mogą spodziewać się wciągających historii o motoryzacyjnych pasjach elit PRL-u, wśród których znajdą się politycy, kierowcy rajdowi, dziennikarze, sportowcy i artyści. Opowieści te odsłaniają przed nami szarą rzeczywistość tamtych czasów w barwnej formie, skupiając się na wyzwaniach związanych z dziurami w drogach oraz brakiem autostrad. Serdecznie zapraszamy do podróży po historii motoryzacji w Polsce, gdzie każdy z nas znajdzie miejsce na tym fascynującym szlaku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W czasach PRL-u wiele starszych osób marzyło o posiadaniu malucha, a dyskusje na temat preferencji Polaków dotyczących małych czy dużych fiatów były na porządku dziennym. Gomułka miał wizję, by każdego Polaka przekonać do korzystania z autobusów, a pytania o to, czy pobieda to tak naprawdę warszawa, lub dlaczego model syrena zyskał przydomek "skarpetka", budziły ciekawość. Intrygowały również próby bicia rekordu prędkości przez samochody, które nie znane były z szybkości ani niezawodności. W epoce Gierka obiecanki o maluchu dla każdego były szeroko komentowane, podobnie jak koszt zdobycia poloneza, który potrafił pochłonąć kilka pensji przeciętnego Polaka.
Sławomir Koper znany jest z książek pełnych anegdotycznych opowieści, nie inaczej jest tym razem. Czytelnicy mogą spodziewać się wciągających historii o motoryzacyjnych pasjach elit PRL-u, wśród których znajdą się politycy, kierowcy rajdowi, dziennikarze, sportowcy i artyści. Opowieści te odsłaniają przed nami szarą rzeczywistość tamtych czasów w barwnej formie, skupiając się na wyzwaniach związanych z dziurami w drogach oraz brakiem autostrad. Serdecznie zapraszamy do podróży po historii motoryzacji w Polsce, gdzie każdy z nas znajdzie miejsce na tym fascynującym szlaku.
