Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prezentuj z pasją
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jacek Rozenek, dzięki swojemu unikalnemu połączeniu doświadczeń aktorskich i coachingowych, oferuje narzędzia, które pomogą przemawiać z pasją. Udostępnia techniki oraz elementy swojego własnego know-how, niegdyś zarezerwowane wyłącznie dla uczestników jego warsztatów. Współczesny mówca, pragnąc efektywnie oddziaływać na swoje audytorium, potrzebuje czegoś więcej niż tylko biegłości w języku, kontroli nad mową ciała czy właściwego stroju. Celem każdej prezentacji jest przekonanie odbiorców - zmotywowanie ich do działania lub zmiana ich poglądów na dany temat, niezależnie od tego, czy jest to narzędzie sprzedażowe, czy metoda motywacyjna dla liderów.
Opierając się na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu, Rozenek obala powszechne mity dotyczące potrzeby posiadania magnetycznej osobowości, talentu aktorskiego lub wieloletniego doświadczenia scenicznego, by zaintrygować słuchaczy. Zwraca uwagę, że kluczowe dla skutecznego przemawiania są trzy elementy: chęć komunikacji, pasja oraz ciągła chęć rozwoju. Te składniki tworzą uniwersalne podstawy dobrych relacji międzyludzkich. Chociaż pasja jest naturalnym stanem człowieka, istotne jest, by przemawianiu towarzyszyła odpowiednia postawa wewnętrzna, dzięki której prezentacja stanie się miejscem, gdzie klarownie można dostrzec relację mówcy do samego siebie, omawianego tematu i publiczności, co czyni ją najskuteczniejszym środkiem perswazji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jacek Rozenek, dzięki swojemu unikalnemu połączeniu doświadczeń aktorskich i coachingowych, oferuje narzędzia, które pomogą przemawiać z pasją. Udostępnia techniki oraz elementy swojego własnego know-how, niegdyś zarezerwowane wyłącznie dla uczestników jego warsztatów. Współczesny mówca, pragnąc efektywnie oddziaływać na swoje audytorium, potrzebuje czegoś więcej niż tylko biegłości w języku, kontroli nad mową ciała czy właściwego stroju. Celem każdej prezentacji jest przekonanie odbiorców - zmotywowanie ich do działania lub zmiana ich poglądów na dany temat, niezależnie od tego, czy jest to narzędzie sprzedażowe, czy metoda motywacyjna dla liderów.
Opierając się na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu, Rozenek obala powszechne mity dotyczące potrzeby posiadania magnetycznej osobowości, talentu aktorskiego lub wieloletniego doświadczenia scenicznego, by zaintrygować słuchaczy. Zwraca uwagę, że kluczowe dla skutecznego przemawiania są trzy elementy: chęć komunikacji, pasja oraz ciągła chęć rozwoju. Te składniki tworzą uniwersalne podstawy dobrych relacji międzyludzkich. Chociaż pasja jest naturalnym stanem człowieka, istotne jest, by przemawianiu towarzyszyła odpowiednia postawa wewnętrzna, dzięki której prezentacja stanie się miejscem, gdzie klarownie można dostrzec relację mówcy do samego siebie, omawianego tematu i publiczności, co czyni ją najskuteczniejszym środkiem perswazji.
