Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawo handlowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książki z serii STUDIA PRAWNICZE oferują kompleksowe omówienia różnych gałęzi prawa, przedstawiające zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty zagadnień prawnych. Wyróżniają się one wnikliwym uwzględnieniem dorobku naukowego, analiza wyroków sądowych oraz elementami prawnoporównawczymi.
Publikacja "Prawo handlowe" jest podzielona na trzy części. Pierwsza z nich koncentruje się na podstawowych zagadnieniach, takich jak definicja prawa handlowego, rola przedsiębiorcy, procedury rejestracji oraz zasady działania i reprezentowania przedsiębiorców w obrocie gospodarczym.
Druga część skupia się na różnorodnych podmiotach gospodarczych, gdzie szczegółowo opisane są spółki handlowe, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe oraz oddziały firm zagranicznych i organizacje non-profit.
Ostatnia część poświęcona jest ogólnym zasadom dotyczącym zawierania kontraktów, ich odmianom oraz sposobom nawiązywania relacji handlowych. Zawiera także szczegółowe opisy różnorodnych umów handlowych, takich jak umowy sprzedaży konsumenckiej, agencyjnej, komisowej, leasingowej czy factoringowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książki z serii STUDIA PRAWNICZE oferują kompleksowe omówienia różnych gałęzi prawa, przedstawiające zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty zagadnień prawnych. Wyróżniają się one wnikliwym uwzględnieniem dorobku naukowego, analiza wyroków sądowych oraz elementami prawnoporównawczymi.
Publikacja "Prawo handlowe" jest podzielona na trzy części. Pierwsza z nich koncentruje się na podstawowych zagadnieniach, takich jak definicja prawa handlowego, rola przedsiębiorcy, procedury rejestracji oraz zasady działania i reprezentowania przedsiębiorców w obrocie gospodarczym.
Druga część skupia się na różnorodnych podmiotach gospodarczych, gdzie szczegółowo opisane są spółki handlowe, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe oraz oddziały firm zagranicznych i organizacje non-profit.
Ostatnia część poświęcona jest ogólnym zasadom dotyczącym zawierania kontraktów, ich odmianom oraz sposobom nawiązywania relacji handlowych. Zawiera także szczegółowe opisy różnorodnych umów handlowych, takich jak umowy sprzedaży konsumenckiej, agencyjnej, komisowej, leasingowej czy factoringowej.
