InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja składa się z dwóch części:
Najnowsza książka prof. Krzysztof Obłoja ma bardzo praktyczny charakter. Przedstawia wady i zalety zarówno najnowszych jak i klasycznych koncepcji strategii oraz praktyczny sposób myślenia o strategii nowoczesnej firmy na osi czasu przeszłość – teraźniejszość – przyszłość. Dyskusja tych trzech wymiarów czasu ma formę warsztatu budowy strategii firmy. Wszystkie trzy wymiary czasu są potrzebne w praktyce zarządzania, aby móc skutecznie radzić sobie z zagrożeniami tworzonymi przez historię firmy i utrwalone rozwiązania oraz rutynę, poprawiać efektywność w dniu dzisiejszym, oraz budować przyszłość na rynku, który jest zdominowany przez nowy typ firm wykorzystujących model biznesowy platform, takich jak Amazon, Google, Netflix, Facebook czy Snap. Zagrożenia ze strony tych firm są coraz bardziej istotne także dla polskich firm, bowiem produkty i usługi platform są powszechnie dostępne również na polskim rynku.
Książka jest urozmaicona wieloma przykładami polskich i zagranicznych firm, zarówno tych wielkich, jak i średnich oraz małych.
Opinie o książce
Jeśli masz czas na tylko jedną książkę o budowie strategii firmy – to jest właśnie ta książka!
Janusz Żebrowski, K2 i Antymateria
Najnowsza książka Krzysztofa Obłoja wprowadza czytelnika w osłupienie. Zastosowanie kategorii czasu i przestrzeni do praktyki strategii pozwoliło bowiem autorowi dokonać analiz tak odkrywczych, pouczających i pożytecznych, że nijak nie można pojąć, dlaczego nikt wcześniej tego nie zrobił.
Krzysztof Kruszewski, prezes, Grupa Kantar Consumer Insight Polska
Gdy kończymy pracę nad strategią firmy, okazuje się, że w zasadzie jest ona już nieaktualna. Książka pomaga znaleźć kierunkowskaz, którego w dzisiejszych czasach tak bardzo wszyscy szukamy i potrzebujemy.
Dariusz Blocher, prezes Budimex
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja składa się z dwóch części:
Najnowsza książka prof. Krzysztof Obłoja ma bardzo praktyczny charakter. Przedstawia wady i zalety zarówno najnowszych jak i klasycznych koncepcji strategii oraz praktyczny sposób myślenia o strategii nowoczesnej firmy na osi czasu przeszłość – teraźniejszość – przyszłość. Dyskusja tych trzech wymiarów czasu ma formę warsztatu budowy strategii firmy. Wszystkie trzy wymiary czasu są potrzebne w praktyce zarządzania, aby móc skutecznie radzić sobie z zagrożeniami tworzonymi przez historię firmy i utrwalone rozwiązania oraz rutynę, poprawiać efektywność w dniu dzisiejszym, oraz budować przyszłość na rynku, który jest zdominowany przez nowy typ firm wykorzystujących model biznesowy platform, takich jak Amazon, Google, Netflix, Facebook czy Snap. Zagrożenia ze strony tych firm są coraz bardziej istotne także dla polskich firm, bowiem produkty i usługi platform są powszechnie dostępne również na polskim rynku.
Książka jest urozmaicona wieloma przykładami polskich i zagranicznych firm, zarówno tych wielkich, jak i średnich oraz małych.
Opinie o książce
Jeśli masz czas na tylko jedną książkę o budowie strategii firmy – to jest właśnie ta książka!
Janusz Żebrowski, K2 i Antymateria
Najnowsza książka Krzysztofa Obłoja wprowadza czytelnika w osłupienie. Zastosowanie kategorii czasu i przestrzeni do praktyki strategii pozwoliło bowiem autorowi dokonać analiz tak odkrywczych, pouczających i pożytecznych, że nijak nie można pojąć, dlaczego nikt wcześniej tego nie zrobił.
Krzysztof Kruszewski, prezes, Grupa Kantar Consumer Insight Polska
Gdy kończymy pracę nad strategią firmy, okazuje się, że w zasadzie jest ona już nieaktualna. Książka pomaga znaleźć kierunkowskaz, którego w dzisiejszych czasach tak bardzo wszyscy szukamy i potrzebujemy.
Dariusz Blocher, prezes Budimex