Książka - Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Publikacja składa się z dwóch części:

  • część I – Strategia jest firmie potrzebna,
  • część II – Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość.

Najnowsza książka prof. Krzysztof Obłoja ma bardzo praktyczny charakter. Przedstawia wady i zalety zarówno najnowszych jak i klasycznych koncepcji strategii oraz praktyczny sposób myślenia o strategii nowoczesnej firmy na osi czasu przeszłość – teraźniejszość – przyszłość. Dyskusja tych trzech wymiarów czasu ma formę warsztatu budowy strategii firmy. Wszystkie trzy wymiary czasu są potrzebne w praktyce zarządzania, aby móc skutecznie radzić sobie z zagrożeniami tworzonymi przez historię firmy i utrwalone rozwiązania oraz rutynę, poprawiać efektywność w dniu dzisiejszym, oraz budować przyszłość na rynku, który jest zdominowany przez nowy typ firm wykorzystujących model biznesowy platform, takich jak Amazon, Google, Netflix, Facebook czy Snap. Zagrożenia ze strony tych firm są coraz bardziej istotne także dla polskich firm, bowiem produkty i usługi platform są powszechnie dostępne również na polskim rynku.

Książka jest urozmaicona wieloma przykładami polskich i zagranicznych firm, zarówno tych wielkich, jak i średnich oraz małych.


Opinie o książce

Jeśli masz czas na tylko jedną książkę o budowie strategii firmy – to jest właśnie ta książka!

Janusz Żebrowski, K2 i Antymateria

Najnowsza książka Krzysztofa Obłoja wprowadza czytelnika w osłupienie. Zastosowanie kategorii czasu i przestrzeni do praktyki strategii pozwoliło bowiem autorowi dokonać analiz tak odkrywczych, pouczających i pożytecznych, że nijak nie można pojąć, dlaczego nikt wcześniej tego nie zrobił.

Krzysztof Kruszewski, prezes, Grupa Kantar Consumer Insight Polska

Gdy kończymy pracę nad strategią firmy, okazuje się, że w zasadzie jest ona już nieaktualna. Książka pomaga znaleźć kierunkowskaz, którego w dzisiejszych czasach tak bardzo wszyscy szukamy i potrzebujemy.

Dariusz Blocher, prezes Budimex

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Publikacja składa się z dwóch części:

  • część I – Strategia jest firmie potrzebna,
  • część II – Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość.

Najnowsza książka prof. Krzysztof Obłoja ma bardzo praktyczny charakter. Przedstawia wady i zalety zarówno najnowszych jak i klasycznych koncepcji strategii oraz praktyczny sposób myślenia o strategii nowoczesnej firmy na osi czasu przeszłość – teraźniejszość – przyszłość. Dyskusja tych trzech wymiarów czasu ma formę warsztatu budowy strategii firmy. Wszystkie trzy wymiary czasu są potrzebne w praktyce zarządzania, aby móc skutecznie radzić sobie z zagrożeniami tworzonymi przez historię firmy i utrwalone rozwiązania oraz rutynę, poprawiać efektywność w dniu dzisiejszym, oraz budować przyszłość na rynku, który jest zdominowany przez nowy typ firm wykorzystujących model biznesowy platform, takich jak Amazon, Google, Netflix, Facebook czy Snap. Zagrożenia ze strony tych firm są coraz bardziej istotne także dla polskich firm, bowiem produkty i usługi platform są powszechnie dostępne również na polskim rynku.

Książka jest urozmaicona wieloma przykładami polskich i zagranicznych firm, zarówno tych wielkich, jak i średnich oraz małych.


Opinie o książce

Jeśli masz czas na tylko jedną książkę o budowie strategii firmy – to jest właśnie ta książka!

Janusz Żebrowski, K2 i Antymateria

Najnowsza książka Krzysztofa Obłoja wprowadza czytelnika w osłupienie. Zastosowanie kategorii czasu i przestrzeni do praktyki strategii pozwoliło bowiem autorowi dokonać analiz tak odkrywczych, pouczających i pożytecznych, że nijak nie można pojąć, dlaczego nikt wcześniej tego nie zrobił.

Krzysztof Kruszewski, prezes, Grupa Kantar Consumer Insight Polska

Gdy kończymy pracę nad strategią firmy, okazuje się, że w zasadzie jest ona już nieaktualna. Książka pomaga znaleźć kierunkowskaz, którego w dzisiejszych czasach tak bardzo wszyscy szukamy i potrzebujemy.

Dariusz Blocher, prezes Budimex

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Twarda

Ilość stron: 220

Rok wydania: 2019

Rozmiar: 165 x 235 mm

ID: 9788381750479

Wydawnictwo: Poltext

Inne książki: Krzysztof Obłój

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 32.19 zł 48.68 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 19.80 zł 60.55 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 12.09 zł 44.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 19.69 zł 42.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 43.38 zł 49.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 25.28 zł 49.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 20.70 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 29.33 zł 69.97 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 42.00 zł 59.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana
Broszurowa , W magazynie
Używana
Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.89 zł 32.90 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info