Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praca wymarzona. Jak ją skutecznie znaleźć
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wielu ludzi, którzy pracują, nie czerpie z tego zadowolenia i często narzeka na swoje zajęcie. Nawet w Stanach Zjednoczonych, gdzie dążenie do bogactwa jest częścią kultury, ponad 80% pracujących preferowałoby zmianę swojej obecnej pracy na inną. Mimo to dobrze płatna praca pozostaje jednym z istotnych życiowych priorytetów, gdyż zapewnia utrzymanie, umożliwia samorealizację, a czasem wręcz nadaje sens życiu. Czy warto więc marnować czas na zajęcie, które nas nie cieszy, wykonując przy tym zadania, które nie wykorzystują naszych zdolności, i to za niskie wynagrodzenie? Oczywiście, że nie warto!
Prezentowana książka to poradnik stworzony dla tych, którzy szukają pracy albo zamierzają to robić — ale nie jakiejkolwiek pracy. Jest dziełem dwóch doświadczonych praktyków tego złożonego zagadnienia: rekruterki oraz ekspertki od rynku. Dostarcza praktycznych narzędzi oraz oferuje szczerość, umożliwiając spojrzenie na poszukiwanie pracy z perspektywy pracodawcy, pracownika i rekrutera. Przeprowadzi Cię przez cały proces poszukiwań, dostarczając wskazówek na temat tego, jak dojść do idealnego stanowiska, bez oferowania gotowych rozwiązań, ale raczej pokazując różnorodne ścieżki, które mogą prowadzić do sukcesu w trudnym świecie pracy.
Sylwia Konik, zarządzająca agencją doradztwa personalnego Recrutamos oraz serwisem Freelancity, jest także inicjatorką i organizatorką inicjatywy Freelance Camp. Wspiera elastyczne formy zatrudnienia i posiada szerokie doświadczenie w rekrutacji, zdobyte podczas pracy w międzynarodowej firmie kosmetycznej oraz w agencji doradztwa personalnego. Przez ponad dekadę sukcesywnie znajdowała talenty na stanowiska specjalistyczne i kierownicze, współpracując z firmami z różnych branż zarówno w Polsce, jak i za granicą. Uczestniczyła w opracowywaniu systemów motywacyjnych oraz licznych projektach z zakresu Assessment Center.
Justyna Wydra, od początku swojej kariery związana z dziennikarstwem gospodarczym „Gazety Prawnej”, następnie jako specjalistka ds. PR i marketingu oraz menedżerka marki w wydawnictwie, zna temat rynku pracy z własnego doświadczenia, zarówno jako osoba poszukująca pracy, jak i będąca po stronie rekrutera. Pasjonuje się socjologicznymi aspektami rynku pracy, a ostatnio szczególnie interesuje ją kwestia utrzymywania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wielu ludzi, którzy pracują, nie czerpie z tego zadowolenia i często narzeka na swoje zajęcie. Nawet w Stanach Zjednoczonych, gdzie dążenie do bogactwa jest częścią kultury, ponad 80% pracujących preferowałoby zmianę swojej obecnej pracy na inną. Mimo to dobrze płatna praca pozostaje jednym z istotnych życiowych priorytetów, gdyż zapewnia utrzymanie, umożliwia samorealizację, a czasem wręcz nadaje sens życiu. Czy warto więc marnować czas na zajęcie, które nas nie cieszy, wykonując przy tym zadania, które nie wykorzystują naszych zdolności, i to za niskie wynagrodzenie? Oczywiście, że nie warto!
Prezentowana książka to poradnik stworzony dla tych, którzy szukają pracy albo zamierzają to robić — ale nie jakiejkolwiek pracy. Jest dziełem dwóch doświadczonych praktyków tego złożonego zagadnienia: rekruterki oraz ekspertki od rynku. Dostarcza praktycznych narzędzi oraz oferuje szczerość, umożliwiając spojrzenie na poszukiwanie pracy z perspektywy pracodawcy, pracownika i rekrutera. Przeprowadzi Cię przez cały proces poszukiwań, dostarczając wskazówek na temat tego, jak dojść do idealnego stanowiska, bez oferowania gotowych rozwiązań, ale raczej pokazując różnorodne ścieżki, które mogą prowadzić do sukcesu w trudnym świecie pracy.
Sylwia Konik, zarządzająca agencją doradztwa personalnego Recrutamos oraz serwisem Freelancity, jest także inicjatorką i organizatorką inicjatywy Freelance Camp. Wspiera elastyczne formy zatrudnienia i posiada szerokie doświadczenie w rekrutacji, zdobyte podczas pracy w międzynarodowej firmie kosmetycznej oraz w agencji doradztwa personalnego. Przez ponad dekadę sukcesywnie znajdowała talenty na stanowiska specjalistyczne i kierownicze, współpracując z firmami z różnych branż zarówno w Polsce, jak i za granicą. Uczestniczyła w opracowywaniu systemów motywacyjnych oraz licznych projektach z zakresu Assessment Center.
Justyna Wydra, od początku swojej kariery związana z dziennikarstwem gospodarczym „Gazety Prawnej”, następnie jako specjalistka ds. PR i marketingu oraz menedżerka marki w wydawnictwie, zna temat rynku pracy z własnego doświadczenia, zarówno jako osoba poszukująca pracy, jak i będąca po stronie rekrutera. Pasjonuje się socjologicznymi aspektami rynku pracy, a ostatnio szczególnie interesuje ją kwestia utrzymywania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.