Książka - Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autorzy:

Barry Pete

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ta książka jest nieocenionym źródłem inspiracji dla studentów, pracowników agencji reklamowych oraz profesjonalistów w dziedzinie reklamy, komunikacji i marketingu. Autor kładzie nacisk na kluczowy element tworzenia reklamy – innowacyjny pomysł. Przedstawia jasny wgląd w fundamentalne aspekty procesu twórczego, podkreślając, że naprawdę dobry pomysł jest w stanie przetrwać upływ czasu.

Na kartach książki znajdziemy szczegółowe omówienia narzędzi, strategii oraz różnych typów reklam. Autor oferuje praktyczne porady dotyczące prezentacji projektów, wyboru najlepszych koncepcji i skutecznej komunikacji z klientami. Wskazuje, jak wykorzystać strategie reklamowe w różnych mediach i dziedzinach, przygotowując materiały do reklamy prasowej, telewizyjnej, radiowej, zewnętrznej oraz bezpośredniej. Wnikliwie opisuje, jak budować efektywne kampanie reklamowe i odkrywa przed czytelnikami tajemnice funkcjonowania agencji reklamowych, podkreślając unikalne aspekty dobrze zaprojektowanych przekazów reklamowych.

Co więcej, książka zawiera przykłady 400 wybitnych kampanii reklamowych z całego świata. Wyraziste, szkicowe ilustracje doskonale oddają jej charakter, a liczne ćwiczenia praktyczne pozwalają głębiej zrozumieć omawiane tematy.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ta książka jest nieocenionym źródłem inspiracji dla studentów, pracowników agencji reklamowych oraz profesjonalistów w dziedzinie reklamy, komunikacji i marketingu. Autor kładzie nacisk na kluczowy element tworzenia reklamy – innowacyjny pomysł. Przedstawia jasny wgląd w fundamentalne aspekty procesu twórczego, podkreślając, że naprawdę dobry pomysł jest w stanie przetrwać upływ czasu.

Na kartach książki znajdziemy szczegółowe omówienia narzędzi, strategii oraz różnych typów reklam. Autor oferuje praktyczne porady dotyczące prezentacji projektów, wyboru najlepszych koncepcji i skutecznej komunikacji z klientami. Wskazuje, jak wykorzystać strategie reklamowe w różnych mediach i dziedzinach, przygotowując materiały do reklamy prasowej, telewizyjnej, radiowej, zewnętrznej oraz bezpośredniej. Wnikliwie opisuje, jak budować efektywne kampanie reklamowe i odkrywa przed czytelnikami tajemnice funkcjonowania agencji reklamowych, podkreślając unikalne aspekty dobrze zaprojektowanych przekazów reklamowych.

Co więcej, książka zawiera przykłady 400 wybitnych kampanii reklamowych z całego świata. Wyraziste, szkicowe ilustracje doskonale oddają jej charakter, a liczne ćwiczenia praktyczne pozwalają głębiej zrozumieć omawiane tematy.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 272
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 200 × 240 mm
ID: 9788301162283
Autorzy:
Barry Pete

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info