Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest nieocenionym źródłem inspiracji dla studentów, pracowników agencji reklamowych oraz profesjonalistów w dziedzinie reklamy, komunikacji i marketingu. Autor kładzie nacisk na kluczowy element tworzenia reklamy – innowacyjny pomysł. Przedstawia jasny wgląd w fundamentalne aspekty procesu twórczego, podkreślając, że naprawdę dobry pomysł jest w stanie przetrwać upływ czasu.
Na kartach książki znajdziemy szczegółowe omówienia narzędzi, strategii oraz różnych typów reklam. Autor oferuje praktyczne porady dotyczące prezentacji projektów, wyboru najlepszych koncepcji i skutecznej komunikacji z klientami. Wskazuje, jak wykorzystać strategie reklamowe w różnych mediach i dziedzinach, przygotowując materiały do reklamy prasowej, telewizyjnej, radiowej, zewnętrznej oraz bezpośredniej. Wnikliwie opisuje, jak budować efektywne kampanie reklamowe i odkrywa przed czytelnikami tajemnice funkcjonowania agencji reklamowych, podkreślając unikalne aspekty dobrze zaprojektowanych przekazów reklamowych.
Co więcej, książka zawiera przykłady 400 wybitnych kampanii reklamowych z całego świata. Wyraziste, szkicowe ilustracje doskonale oddają jej charakter, a liczne ćwiczenia praktyczne pozwalają głębiej zrozumieć omawiane tematy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest nieocenionym źródłem inspiracji dla studentów, pracowników agencji reklamowych oraz profesjonalistów w dziedzinie reklamy, komunikacji i marketingu. Autor kładzie nacisk na kluczowy element tworzenia reklamy – innowacyjny pomysł. Przedstawia jasny wgląd w fundamentalne aspekty procesu twórczego, podkreślając, że naprawdę dobry pomysł jest w stanie przetrwać upływ czasu.
Na kartach książki znajdziemy szczegółowe omówienia narzędzi, strategii oraz różnych typów reklam. Autor oferuje praktyczne porady dotyczące prezentacji projektów, wyboru najlepszych koncepcji i skutecznej komunikacji z klientami. Wskazuje, jak wykorzystać strategie reklamowe w różnych mediach i dziedzinach, przygotowując materiały do reklamy prasowej, telewizyjnej, radiowej, zewnętrznej oraz bezpośredniej. Wnikliwie opisuje, jak budować efektywne kampanie reklamowe i odkrywa przed czytelnikami tajemnice funkcjonowania agencji reklamowych, podkreślając unikalne aspekty dobrze zaprojektowanych przekazów reklamowych.
Co więcej, książka zawiera przykłady 400 wybitnych kampanii reklamowych z całego świata. Wyraziste, szkicowe ilustracje doskonale oddają jej charakter, a liczne ćwiczenia praktyczne pozwalają głębiej zrozumieć omawiane tematy.
