Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
POMIAR DOKONAŃ OD WYNIKU FINANSOWEGO DO BALANCED SCORECARD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest zbiorczym opracowaniem na temat pomiaru wyników w firmach. Zrozumiale omawia mocne i słabe strony różnych metod stosowanych zarówno w polskich, jak i globalnych przedsiębiorstwach. W końcowej części znajdujemy praktyczny przewodnik po tworzeniu systemu pomiaru dostosowanego do specyficznych potrzeb firmy oraz wymagań jej kierownictwa.
Według recenzji wydawniczej autorstwa prof. zw. dr hab. Alicji Jarugi, globalizacja miała znaczący wpływ na rozwój nowych metod oceny oraz komunikacji wyników przedsiębiorstw, szczególnie tych działających na międzynarodową skalę. Część z tych metod znalazła zastosowanie także w Polsce. Książka przedstawia rozwój wiedzy w zakresie pomiaru dokonań oraz analizuje czynniki wpływające na zmiany w rachunkowości zarządczej. Wyróżnia się próbą stworzenia typologii omawianych metod pomiaru oraz analizą rzeczywistych przypadków wdrażania takich systemów. Publikacja jest szczególnie wartościowa zarówno dla ekspertów z dziedziny rachunkowości i finansów, jak i studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest zbiorczym opracowaniem na temat pomiaru wyników w firmach. Zrozumiale omawia mocne i słabe strony różnych metod stosowanych zarówno w polskich, jak i globalnych przedsiębiorstwach. W końcowej części znajdujemy praktyczny przewodnik po tworzeniu systemu pomiaru dostosowanego do specyficznych potrzeb firmy oraz wymagań jej kierownictwa.
Według recenzji wydawniczej autorstwa prof. zw. dr hab. Alicji Jarugi, globalizacja miała znaczący wpływ na rozwój nowych metod oceny oraz komunikacji wyników przedsiębiorstw, szczególnie tych działających na międzynarodową skalę. Część z tych metod znalazła zastosowanie także w Polsce. Książka przedstawia rozwój wiedzy w zakresie pomiaru dokonań oraz analizuje czynniki wpływające na zmiany w rachunkowości zarządczej. Wyróżnia się próbą stworzenia typologii omawianych metod pomiaru oraz analizą rzeczywistych przypadków wdrażania takich systemów. Publikacja jest szczególnie wartościowa zarówno dla ekspertów z dziedziny rachunkowości i finansów, jak i studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.
