Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Związek między mediami a polityką, chociaż funkcjonuje od dawna, często nie jest dostatecznie uwzględniany w literaturze naukowej. W tej książce, autorzy podejmują próbę zbadania tego związku z różnych punktów widzenia, dzięki czemu praca ta zyskuje interdyscyplinarny charakter. Zespół autorów, reprezentujący różne dziedziny nauki, starał się odpowiedzieć na kluczowe pytania, takie jak okoliczności powstania nowych organizacji dziennikarskich, relacje między tytułami prasowymi a polityką na przestrzeni dziejów, oraz stopień, w jakim cenzura wpływała na działalność autorów i wydawców. Książka udowadnia, że współpraca naukowców o różnych podejściach i perspektywach badawczych może prowadzić do wspólnych odkryć i wniosków. Rozwój mediów oraz ich rosnące znaczenie w społeczeństwie stanowią kluczowy element analizowanych tematów w poszczególnych rozdziałach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Związek między mediami a polityką, chociaż funkcjonuje od dawna, często nie jest dostatecznie uwzględniany w literaturze naukowej. W tej książce, autorzy podejmują próbę zbadania tego związku z różnych punktów widzenia, dzięki czemu praca ta zyskuje interdyscyplinarny charakter. Zespół autorów, reprezentujący różne dziedziny nauki, starał się odpowiedzieć na kluczowe pytania, takie jak okoliczności powstania nowych organizacji dziennikarskich, relacje między tytułami prasowymi a polityką na przestrzeni dziejów, oraz stopień, w jakim cenzura wpływała na działalność autorów i wydawców. Książka udowadnia, że współpraca naukowców o różnych podejściach i perspektywach badawczych może prowadzić do wspólnych odkryć i wniosków. Rozwój mediów oraz ich rosnące znaczenie w społeczeństwie stanowią kluczowy element analizowanych tematów w poszczególnych rozdziałach.
