Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy zarządzania. Koncepcje – strategie – zastosowania
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik został opracowany z myślą o wybranych zagadnieniach związanych z zarządzaniem organizacjami, przy czym jest on idealnie zharmonizowany z nowymi wymogami programowymi przedmiotu podstawy zarządzania. Zawiera on między innymi: fundamentalne definicje organizacji oraz analizę ich kluczowych modeli, koncepcje różnych nurtów zarządzania oraz ewolucję podejścia do zarządzania organizacjami. Omówione zostały także istotne zagadnienia dotyczące współczesnego zarządzania, takie jak strategie organizacyjne, innowacyjność, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna oraz podstawy marketingu.
Książka jest dedykowana zarówno wykładowcom, jak i studentom uczelni państwowych oraz prywatnych, studiującym na kierunkach takich jak zarządzanie, prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna oraz administracja publiczna. Jest także wartościowym źródłem wiedzy dla praktyków gospodarczych i przedsiębiorców. Autorami są eksperci z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
47.09 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Podręcznik został opracowany z myślą o wybranych zagadnieniach związanych z zarządzaniem organizacjami, przy czym jest on idealnie zharmonizowany z nowymi wymogami programowymi przedmiotu podstawy zarządzania. Zawiera on między innymi: fundamentalne definicje organizacji oraz analizę ich kluczowych modeli, koncepcje różnych nurtów zarządzania oraz ewolucję podejścia do zarządzania organizacjami. Omówione zostały także istotne zagadnienia dotyczące współczesnego zarządzania, takie jak strategie organizacyjne, innowacyjność, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna oraz podstawy marketingu.
Książka jest dedykowana zarówno wykładowcom, jak i studentom uczelni państwowych oraz prywatnych, studiującym na kierunkach takich jak zarządzanie, prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna oraz administracja publiczna. Jest także wartościowym źródłem wiedzy dla praktyków gospodarczych i przedsiębiorców. Autorami są eksperci z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny publikacji.