Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy Nauczania Matematyki czyli jak Przybliżyć Matematykę Uczniom
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest stworzona głównie z myślą o studentach matematyki, którzy zdecydowali się na specjalizację z zakresu edukacji. Stanowi efekt mojego bogatego doświadczenia zarówno w nauczaniu matematyki w szkołach, jak i w prowadzeniu metodyki nauczania na poziomie uniwersyteckim. Celem publikacji jest wsparcie przyszłych nauczycieli w procesie przygotowywania się do roli pedagoga, poprzez omawianie najczęstszych wyzwań związanych z nauczaniem matematyki oraz prezentowanie praktycznych rozwiązań ułatwiających przekazywanie tej wiedzy uczniom.
Książka ta nie jest jednak przeznaczona wyłącznie dla adeptów zawodu nauczyciela. Może również stanowić cenne źródło inspiracji dla czynnych pedagogów, pomagając im w doskonaleniu metod pracy z uczniami. Publikacja jest podzielona na dwie części: pierwsza z nich, obejmująca rozdziały 1-7, koncentruje się na matematyce nauczanej w szkole podstawowej, podczas gdy druga część, zawierająca rozdziały 8-12, dotyczy gimnazjum.
W pierwszym rozdziale znajdują się ogólne przemyślenia na temat nauczania matematyki. Kolejne rozdziały zgłębiają różne działy matematyki szkolnej, proponując podejścia dostosowane do możliwości i potrzeb uczniów. Zawierają one cenne wskazówki, rady oraz scenariusze lekcyjne, które można wykorzystać w praktyce. Niektóre prezentowane koncepcje są wynikiem moich osobistych badań i doświadczeń związanych z uczniami, które pomagają w zrozumieniu, jak ułatwić im przyswajanie matematyki.
Ponadto, książka zawiera zadania przeznaczone dla czytelników, które pomagają w przygotowaniu się do prowadzenia lekcji. Część zadań, oznaczonych symbolem *, jest bardziej zaawansowana i nadaje się do pracy z uczniami o większym potencjale. Natomiast zadania z symbolem ** są znacznie trudniejsze, wykraczając poza standardowy program, i mają na celu rozwijanie umiejętności matematycznych przyszłych nauczycieli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest stworzona głównie z myślą o studentach matematyki, którzy zdecydowali się na specjalizację z zakresu edukacji. Stanowi efekt mojego bogatego doświadczenia zarówno w nauczaniu matematyki w szkołach, jak i w prowadzeniu metodyki nauczania na poziomie uniwersyteckim. Celem publikacji jest wsparcie przyszłych nauczycieli w procesie przygotowywania się do roli pedagoga, poprzez omawianie najczęstszych wyzwań związanych z nauczaniem matematyki oraz prezentowanie praktycznych rozwiązań ułatwiających przekazywanie tej wiedzy uczniom.
Książka ta nie jest jednak przeznaczona wyłącznie dla adeptów zawodu nauczyciela. Może również stanowić cenne źródło inspiracji dla czynnych pedagogów, pomagając im w doskonaleniu metod pracy z uczniami. Publikacja jest podzielona na dwie części: pierwsza z nich, obejmująca rozdziały 1-7, koncentruje się na matematyce nauczanej w szkole podstawowej, podczas gdy druga część, zawierająca rozdziały 8-12, dotyczy gimnazjum.
W pierwszym rozdziale znajdują się ogólne przemyślenia na temat nauczania matematyki. Kolejne rozdziały zgłębiają różne działy matematyki szkolnej, proponując podejścia dostosowane do możliwości i potrzeb uczniów. Zawierają one cenne wskazówki, rady oraz scenariusze lekcyjne, które można wykorzystać w praktyce. Niektóre prezentowane koncepcje są wynikiem moich osobistych badań i doświadczeń związanych z uczniami, które pomagają w zrozumieniu, jak ułatwić im przyswajanie matematyki.
Ponadto, książka zawiera zadania przeznaczone dla czytelników, które pomagają w przygotowaniu się do prowadzenia lekcji. Część zadań, oznaczonych symbolem *, jest bardziej zaawansowana i nadaje się do pracy z uczniami o większym potencjale. Natomiast zadania z symbolem ** są znacznie trudniejsze, wykraczając poza standardowy program, i mają na celu rozwijanie umiejętności matematycznych przyszłych nauczycieli.
