Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia „Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku” to nie tylko istotne źródło wiedzy dla ekspertów z dziedziny komunikacji wizerunkowej, studentów czy wykładowców. To również wartościowa lektura dla wszystkich, którzy uczestniczą w tworzeniu i odbiorze treści perswazyjnych. Książka ta jest szczególnie przydatna dla osób pracujących w public relations, reklamie, dziennikarstwie czy edukacji.
Autorka zasłużyła na uznanie za podjęcie aktualnych tematów i dostarczenie analiz cechujących się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz dojrzałości badawczej. Zajęła się istotnymi zagadnieniami, omawiając mechanizmy wpływu jako skuteczne narzędzie w walce o wizerunek, perswazji światopoglądowej albo dyskredytującej, a także w kontekście egoistycznych rozgrywek interesów, jak to jest widoczne w przypadku mowy nienawiści.
Książka przedstawia pojęcie perswazyjności poprzez kategorialną definicję operacyjną, oferując jednocześnie empiryczną wiedzę na temat rzeczywistego działania perswazji w różnych typach przekazów – reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia „Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku” to nie tylko istotne źródło wiedzy dla ekspertów z dziedziny komunikacji wizerunkowej, studentów czy wykładowców. To również wartościowa lektura dla wszystkich, którzy uczestniczą w tworzeniu i odbiorze treści perswazyjnych. Książka ta jest szczególnie przydatna dla osób pracujących w public relations, reklamie, dziennikarstwie czy edukacji.
Autorka zasłużyła na uznanie za podjęcie aktualnych tematów i dostarczenie analiz cechujących się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz dojrzałości badawczej. Zajęła się istotnymi zagadnieniami, omawiając mechanizmy wpływu jako skuteczne narzędzie w walce o wizerunek, perswazji światopoglądowej albo dyskredytującej, a także w kontekście egoistycznych rozgrywek interesów, jak to jest widoczne w przypadku mowy nienawiści.
Książka przedstawia pojęcie perswazyjności poprzez kategorialną definicję operacyjną, oferując jednocześnie empiryczną wiedzę na temat rzeczywistego działania perswazji w różnych typach przekazów – reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
