Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 27.78 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 154
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 17 x 24 mm
ID: 9788377205747
Autorzy: Klaudia Cymanow-Sosin, Wydawnictwo Petrus
Wydawnictwo: Petrus, Wydawnictwo Petrus
Inne książki: Klaudia Cymanow-Sosin
56.49 zł
nowa
-
56.49 zł
nowa
Taniej o 2.51 zł 59.00 zł
25.85 zł
nowa
-
25.85 zł
nowa
Taniej o 1.15 zł 27.00 zł
16.28 zł
nowa
-
16.28 zł
nowa
Taniej o 0.72 zł 17.00 zł
35.43 zł
nowa
-
35.43 zł
nowa
Taniej o 1.56 zł 36.99 zł
56.49 zł
nowa
-
56.49 zł
nowa
Taniej o 2.51 zł 59.00 zł
31.59 zł
nowa
-
31.59 zł
nowa
Taniej o 1.41 zł 33.00 zł
57.45 zł
nowa
-
57.45 zł
nowa
Taniej o 2.56 zł 60.01 zł
Inne książki: Pozostałe książki
56.85 zł
jak nowa
-
56.85 zł
jak nowa
91.34 zł
nowa
-
91.34 zł
nowa
74.54 zł
jak nowa
-
74.54 zł
jak nowa
18.73 zł
jak nowa
-
18.73 zł
jak nowa
-
24.97 zł
dobry
-
24.53 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 11.17 zł 29.90 zł
9.65 zł
jak nowa
-
9.65 zł
jak nowa
Taniej o 60.34 zł 69.99 zł
16.49 zł
jak nowa
-
16.49 zł
jak nowa
Taniej o 43.41 zł 59.90 zł
32.46 zł
dobry
-
38.16 zł
jak nowa
-
32.46 zł
dobry
Taniej o 37.44 zł 69.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew