Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika Tom 3. Subdyscypliny Wiedzy Pedagogicznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W trzecim tomie przedstawiono kluczowe subdyscypliny pedagogiki, które odgrywają istotną rolę we współczesnym rozumieniu tej dziedziny. W skondensowany sposób omówiono pedagogikę społeczną, andragogikę, pedagogikę specjalną, resocjalizacyjną, pracę, opiekuńczą, medialną oraz zdrowia. Dzieło kończy się analizą nauk o wychowaniu z uwzględnieniem społeczno-kulturowych uwarunkowań, co jest kluczowe w procesie edukacji i wychowania przyszłych pokoleń w duchu dialogu, współpracy i otwartości między narodami.
Teksty są zorganizowane w logiczną strukturę, co pozwala na ich efektywne wykorzystanie podczas zajęć dydaktycznych. Publikację otwiera wprowadzenie autorstwa profesora Bogusława Śliwerskiego, redaktora naukowego serii "Pedagogika". Każdy rozdział zawiera nie tylko biografie autorów i główną treść, ale także moduły „Zapamiętaj”, które pomagają w przyswojeniu kluczowych informacji, oraz „Konteksty” poszerzające omawiane tematy. Studenci mogą korzystać z inspirujących „Ćwiczeń i projektów badawczych” do pogłębienia wiedzy, a wykładowcy do sprawdzania postępów. Dopełnieniem całości są zalecana literatura oraz niezbędne indeksy i bibliografia, co czyni podręcznik żywym i zintegrowanym narzędziem edukacyjnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W trzecim tomie przedstawiono kluczowe subdyscypliny pedagogiki, które odgrywają istotną rolę we współczesnym rozumieniu tej dziedziny. W skondensowany sposób omówiono pedagogikę społeczną, andragogikę, pedagogikę specjalną, resocjalizacyjną, pracę, opiekuńczą, medialną oraz zdrowia. Dzieło kończy się analizą nauk o wychowaniu z uwzględnieniem społeczno-kulturowych uwarunkowań, co jest kluczowe w procesie edukacji i wychowania przyszłych pokoleń w duchu dialogu, współpracy i otwartości między narodami.
Teksty są zorganizowane w logiczną strukturę, co pozwala na ich efektywne wykorzystanie podczas zajęć dydaktycznych. Publikację otwiera wprowadzenie autorstwa profesora Bogusława Śliwerskiego, redaktora naukowego serii "Pedagogika". Każdy rozdział zawiera nie tylko biografie autorów i główną treść, ale także moduły „Zapamiętaj”, które pomagają w przyswojeniu kluczowych informacji, oraz „Konteksty” poszerzające omawiane tematy. Studenci mogą korzystać z inspirujących „Ćwiczeń i projektów badawczych” do pogłębienia wiedzy, a wykładowcy do sprawdzania postępów. Dopełnieniem całości są zalecana literatura oraz niezbędne indeksy i bibliografia, co czyni podręcznik żywym i zintegrowanym narzędziem edukacyjnym.
