Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pani March
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wciągający thriller psychologiczny z subtelnymi akcentami czarnej komedii i ostrej satyry społecznej.
Powieść przenosi nas w świat nowojorskiej elity. Główna bohaterka, Pani March, jest żoną uznanego amerykańskiego pisarza, George'a Marcha. Jego najnowsza książka zdobywa ogromną popularność, co napawa ją dumą. Jednak pewnego dnia, w ulubionej cukierni, jej radość zostaje zakłócona sugestią właścicielki, jakoby to właśnie ona była pierwowzorem odpychającej postaci o imieniu Johanna, pojawiającej się w nowej powieści George'a.
Ta niewinna uwaga rodzi w Pani March coraz więcej podejrzeń wobec męża. W jej umyśle zaczyna kiełkować niepokój, który skłania ją do przeszukania jego gabinetu, gdzie natrafia na wycinki prasowe dotyczące zaginionej kobiety. Czy George ma coś wspólnego z jej zniknięciem? Samotne noce z własnymi myślami stają się dla niej udręką, a w jej mieszkaniu słychać dziwne dźwięki i pojawiają się karaluchy. Rosnące napięcie i nieustanna potrzeba odkrycia prawdy grożą destabilizacją jej życia i otoczenia.
Debiutancka powieść Virginii Feito została entuzjastycznie przyjęta przez media zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i Stanach Zjednoczonych.
Elizabeth Moss, aktorka znana z "Mad Men" oraz "Opowieści podręcznej", zauważyła: „Przeczytałam powieść Virginii za jednym razem. Od razu wiedziałam, że muszę ją sfilmować i wcielić się w Panią March. Jako postać jest fascynująca, złożona i głęboko ludzka, i nie mogę się doczekać, aby zatopić w niej zęby.”
Jak celnie ujął to "Vogue", Pani March balansuje w harmonijny sposób na granicy między thrillerem psychologicznym a satyrą społeczną.
Virginia Feito, urodzona w 1988 roku w Madrycie, dorastała w Londynie i Paryżu, a wykształcenie zdobyła w Queen Mary University of London. Obecnie mieszka w Madrycie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wciągający thriller psychologiczny z subtelnymi akcentami czarnej komedii i ostrej satyry społecznej.
Powieść przenosi nas w świat nowojorskiej elity. Główna bohaterka, Pani March, jest żoną uznanego amerykańskiego pisarza, George'a Marcha. Jego najnowsza książka zdobywa ogromną popularność, co napawa ją dumą. Jednak pewnego dnia, w ulubionej cukierni, jej radość zostaje zakłócona sugestią właścicielki, jakoby to właśnie ona była pierwowzorem odpychającej postaci o imieniu Johanna, pojawiającej się w nowej powieści George'a.
Ta niewinna uwaga rodzi w Pani March coraz więcej podejrzeń wobec męża. W jej umyśle zaczyna kiełkować niepokój, który skłania ją do przeszukania jego gabinetu, gdzie natrafia na wycinki prasowe dotyczące zaginionej kobiety. Czy George ma coś wspólnego z jej zniknięciem? Samotne noce z własnymi myślami stają się dla niej udręką, a w jej mieszkaniu słychać dziwne dźwięki i pojawiają się karaluchy. Rosnące napięcie i nieustanna potrzeba odkrycia prawdy grożą destabilizacją jej życia i otoczenia.
Debiutancka powieść Virginii Feito została entuzjastycznie przyjęta przez media zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i Stanach Zjednoczonych.
Elizabeth Moss, aktorka znana z "Mad Men" oraz "Opowieści podręcznej", zauważyła: „Przeczytałam powieść Virginii za jednym razem. Od razu wiedziałam, że muszę ją sfilmować i wcielić się w Panią March. Jako postać jest fascynująca, złożona i głęboko ludzka, i nie mogę się doczekać, aby zatopić w niej zęby.”
Jak celnie ujął to "Vogue", Pani March balansuje w harmonijny sposób na granicy między thrillerem psychologicznym a satyrą społeczną.
Virginia Feito, urodzona w 1988 roku w Madrycie, dorastała w Londynie i Paryżu, a wykształcenie zdobyła w Queen Mary University of London. Obecnie mieszka w Madrycie.
