Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Organizacje pozarządowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Organizacja zarządzania organizacją” to wartościowy przewodnik przeznaczony dla osób działających w organizacjach pozarządowych. Chociaż te jednostki działają w imię dobra wspólnego, a nie w celu osiągnięcia zysku, ich struktura organizacyjna często przypomina przedsiębiorstwa. Zatrudniają one bowiem pracowników, zdobywają środki finansowe z różnych źródeł, zarówno publicznych, jak i prywatnych, zarządzają poważnymi budżetami, a także korzystają z wiedzy i umiejętności wykwalifikowanych specjalistów. Podobnie jak firmy, konkurują z innymi organizacjami i fundacjami w swojej branży.
Niniejsza książka została napisana z myślą o osobach pracujących w tak zwanym trzecim sektorze. Zawiera ona zbiór istotnych zasad dotyczących zarządzania ogólnego, finansowego oraz personelem, w tym również wolontariuszami. Autorzy podkreślają kluczową rolę skutecznego pozyskiwania funduszy, budowania pozytywnego wizerunku oraz nawiązywania efektywnej współpracy z mediami, co jest niezbędne, by organizacja była postrzegana jako wiarygodny partner. Publikacja ta jest adresowana zarówno do doświadczonych osób, które mogą się z niej wiele nauczyć, jak i do nowicjuszy, którzy dopiero zaczynają swoją działalność w obszarze organizacji non-profit.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Organizacja zarządzania organizacją” to wartościowy przewodnik przeznaczony dla osób działających w organizacjach pozarządowych. Chociaż te jednostki działają w imię dobra wspólnego, a nie w celu osiągnięcia zysku, ich struktura organizacyjna często przypomina przedsiębiorstwa. Zatrudniają one bowiem pracowników, zdobywają środki finansowe z różnych źródeł, zarówno publicznych, jak i prywatnych, zarządzają poważnymi budżetami, a także korzystają z wiedzy i umiejętności wykwalifikowanych specjalistów. Podobnie jak firmy, konkurują z innymi organizacjami i fundacjami w swojej branży.
Niniejsza książka została napisana z myślą o osobach pracujących w tak zwanym trzecim sektorze. Zawiera ona zbiór istotnych zasad dotyczących zarządzania ogólnego, finansowego oraz personelem, w tym również wolontariuszami. Autorzy podkreślają kluczową rolę skutecznego pozyskiwania funduszy, budowania pozytywnego wizerunku oraz nawiązywania efektywnej współpracy z mediami, co jest niezbędne, by organizacja była postrzegana jako wiarygodny partner. Publikacja ta jest adresowana zarówno do doświadczonych osób, które mogą się z niej wiele nauczyć, jak i do nowicjuszy, którzy dopiero zaczynają swoją działalność w obszarze organizacji non-profit.
