Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opowiadania i opowieści dla młodzieży po roku 1970
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia zatytułowana *Opowiadania i opowieści dla dzieci i młodzieży po roku 1970* koncentruje się na analizie krótkiej formy literackiej, w tym opowiadań adresowanych zarówno do dzieci, jak i młodzieży. Praca obejmuje złożone tematy oraz wartości mieszkające w najtrudniejszych okresach życia młodego człowieka, związanych z dojrzewaniem i dorastaniem.
Pierwszy rozdział skupia się na badaniu realistycznych opowiadań dla dzieci, które odgrywają kluczową rolę w ich literackiej edukacji, przygotowując je do odbioru obyczajowej prozy dla młodzieży. Drugi rozdział informuje o wybranych wydawnictwach, seriach oraz autorach, tworzących opowiadania i opowieści.
Trzecim, centralnym elementem monografii, jest szczegółowa analiza problemów i tematów występujących w opowiadaniach młodzieżowych. Tematy te obejmują kwestie takie jak: relacja między bohaterem a narratorem, wpływ rodziny na rozwój nastolatków, problem sieroctwa społecznego, wyzwania szkolne, rola sportu, przyjaźń, pierwsza miłość, dążenie do prawdy, praca oraz problemy młodzieży niepełnosprawnej. Istotne jest również ukazywanie determinacji młodych bohaterów oraz ich postaw wobec krzywdy.
Poruszane w tekstach młodzieżowych tematy patologii, takie jak agresja, przemoc, alkoholizm, czy narkomania, stanowią nadal poważny problem XXI wieku. Różne instytucje, w tym Kościół, media oraz Internet, bezskutecznie próbują znaleźć na nie skuteczne rozwiązania. Literatura również przyczynia się do formowania właściwej postawy wychowawczej młodzieży.
Opowiadania i opowieści analizowane w tej monografii nie tylko odznaczają się walorami artystycznymi, ale także skutecznie angażują czytelnika. Podkreślana jest rola małych form literackich w przygotowaniu młodzieży do odbioru większych dzieł literackich. Są one cenne zarówno dla młodych, jak i dorosłych czytelników, którzy zmagają się z brakiem czasu w obliczu szybko zmieniającego się świata młodzieży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia zatytułowana *Opowiadania i opowieści dla dzieci i młodzieży po roku 1970* koncentruje się na analizie krótkiej formy literackiej, w tym opowiadań adresowanych zarówno do dzieci, jak i młodzieży. Praca obejmuje złożone tematy oraz wartości mieszkające w najtrudniejszych okresach życia młodego człowieka, związanych z dojrzewaniem i dorastaniem.
Pierwszy rozdział skupia się na badaniu realistycznych opowiadań dla dzieci, które odgrywają kluczową rolę w ich literackiej edukacji, przygotowując je do odbioru obyczajowej prozy dla młodzieży. Drugi rozdział informuje o wybranych wydawnictwach, seriach oraz autorach, tworzących opowiadania i opowieści.
Trzecim, centralnym elementem monografii, jest szczegółowa analiza problemów i tematów występujących w opowiadaniach młodzieżowych. Tematy te obejmują kwestie takie jak: relacja między bohaterem a narratorem, wpływ rodziny na rozwój nastolatków, problem sieroctwa społecznego, wyzwania szkolne, rola sportu, przyjaźń, pierwsza miłość, dążenie do prawdy, praca oraz problemy młodzieży niepełnosprawnej. Istotne jest również ukazywanie determinacji młodych bohaterów oraz ich postaw wobec krzywdy.
Poruszane w tekstach młodzieżowych tematy patologii, takie jak agresja, przemoc, alkoholizm, czy narkomania, stanowią nadal poważny problem XXI wieku. Różne instytucje, w tym Kościół, media oraz Internet, bezskutecznie próbują znaleźć na nie skuteczne rozwiązania. Literatura również przyczynia się do formowania właściwej postawy wychowawczej młodzieży.
Opowiadania i opowieści analizowane w tej monografii nie tylko odznaczają się walorami artystycznymi, ale także skutecznie angażują czytelnika. Podkreślana jest rola małych form literackich w przygotowaniu młodzieży do odbioru większych dzieł literackich. Są one cenne zarówno dla młodych, jak i dorosłych czytelników, którzy zmagają się z brakiem czasu w obliczu szybko zmieniającego się świata młodzieży.
