Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dobie intensywnej globalizacji, całkowicie powiązanej z sieciowymi uwarunkowaniami ekonomicznymi, przedsiębiorstwa muszą znaleźć własne ścieżki do osiągnięcia sukcesu. Obserwując obecne tendencje społeczne, widzimy, jak konsumenci, choć rozdzieleni geograficznie i czasami luźno powiązani, potrafią jednoczyć się w ramach wirtualnych społeczności, angażując się we wspólną działalność. Jak zatem przebiega ten proces samoorganizacji? W jaki sposób technologiczne innowacje wpływają na przekształcanie modeli biznesowych? Czy zmusza to przedsiębiorstwa do modyfikacji utartych praktyk i otwiera nowe kierunki działania w sferze społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka szczegółowo przedstawia odpowiedzi na te pytania, jednocześnie badając tematy zarządzania w kontekście współpracy partnerskiej oraz rosnącej roli mediów społecznościowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dobie intensywnej globalizacji, całkowicie powiązanej z sieciowymi uwarunkowaniami ekonomicznymi, przedsiębiorstwa muszą znaleźć własne ścieżki do osiągnięcia sukcesu. Obserwując obecne tendencje społeczne, widzimy, jak konsumenci, choć rozdzieleni geograficznie i czasami luźno powiązani, potrafią jednoczyć się w ramach wirtualnych społeczności, angażując się we wspólną działalność. Jak zatem przebiega ten proces samoorganizacji? W jaki sposób technologiczne innowacje wpływają na przekształcanie modeli biznesowych? Czy zmusza to przedsiębiorstwa do modyfikacji utartych praktyk i otwiera nowe kierunki działania w sferze społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka szczegółowo przedstawia odpowiedzi na te pytania, jednocześnie badając tematy zarządzania w kontekście współpracy partnerskiej oraz rosnącej roli mediów społecznościowych.
