Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
OBSŁUGA KONSUMENTA W GASTRONOMII I CATERINGU
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W wielu krajach branża gastronomiczna i hotelarska przeżywa dynamiczny rozwój, napędzany rosnącymi dochodami wynikającymi z dostosowywania się do potrzeb klientów i spełniania ich oczekiwań. Nowoczesne restauracje i hotele koncentrują się na stałym podwyższaniu standardów świadczonych usług, co jest kluczowym elementem ich strategii marketingowej. Ta książka oferuje wszechstronne wsparcie w zakresie doskonalenia jakości obsługi klienta, będąc nieocenioną pomocą dla każdego, kto pragnie podążać za tymi trendami i odnosić sukcesy w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W wielu krajach branża gastronomiczna i hotelarska przeżywa dynamiczny rozwój, napędzany rosnącymi dochodami wynikającymi z dostosowywania się do potrzeb klientów i spełniania ich oczekiwań. Nowoczesne restauracje i hotele koncentrują się na stałym podwyższaniu standardów świadczonych usług, co jest kluczowym elementem ich strategii marketingowej. Ta książka oferuje wszechstronne wsparcie w zakresie doskonalenia jakości obsługi klienta, będąc nieocenioną pomocą dla każdego, kto pragnie podążać za tymi trendami i odnosić sukcesy w tej dziedzinie.
