Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowy Jork wyobrażony i doświadczony
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony. Przestrzeń miasta we współczesnym reportażu" Magdalena Gajek wprowadza świeże spojrzenie na tematykę przestrzeni miejskiej w kontekście literatury faktu. Jej praca stanowi oryginalny wkład w badania nad współczesnym polskim reportażem, co podkreśla prof. Mariusz Zawodniak, wskazując na unikalność i wartość tej rozprawy.
Gajek podejmuje analizę Nowego Jorku, przyglądając się miastu z dwóch uzupełniających się perspektyw. Z jednej strony uwzględnia wyobrażenia, które opierają się na doświadczeniach pośrednich, a z drugiej bada doświadczenia bezpośrednie i empiryczne. Autorka korzysta z dorobku geopoetyki, traktując ją jako kluczową metodę interpretacji, co pozwala jej na wszechstronną analizę przestrzeni kulturowej. Odwołuje się do uznanych prac naukowych, by precyzyjnie przedstawić założenia swojego podejścia, koncentrując się na aspektach antropologicznych i performatywnych, co podkreśla prof. Zofia Budrewicz.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony. Przestrzeń miasta we współczesnym reportażu" Magdalena Gajek wprowadza świeże spojrzenie na tematykę przestrzeni miejskiej w kontekście literatury faktu. Jej praca stanowi oryginalny wkład w badania nad współczesnym polskim reportażem, co podkreśla prof. Mariusz Zawodniak, wskazując na unikalność i wartość tej rozprawy.
Gajek podejmuje analizę Nowego Jorku, przyglądając się miastu z dwóch uzupełniających się perspektyw. Z jednej strony uwzględnia wyobrażenia, które opierają się na doświadczeniach pośrednich, a z drugiej bada doświadczenia bezpośrednie i empiryczne. Autorka korzysta z dorobku geopoetyki, traktując ją jako kluczową metodę interpretacji, co pozwala jej na wszechstronną analizę przestrzeni kulturowej. Odwołuje się do uznanych prac naukowych, by precyzyjnie przedstawić założenia swojego podejścia, koncentrując się na aspektach antropologicznych i performatywnych, co podkreśla prof. Zofia Budrewicz.
